اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه‌شنبه هفته جاری در قم برگزار می‌شود

جدال صبای قم با نفت امیدیه در یک شانزدهم نهایی جام حذفی

تیم فوتبال صبای قم این هفته در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم نفت امیدیه خوزستان می‌رود.

جدال صبای قم با نفت امیدیه در یک شانزدهم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از بازی صبای قم با مس کرمان در هفته چهاردهم از نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که به توقف صبا در خانه انجامید این تیم باید بلافاصله آماده دیدار حساس جام حذفی مقابل نفت امیدیه شود.

تیم فوتبال صبای‌ قم در نخستین بازی خانگی خود در مسابقات بیست و هفتمین دوره حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادسازی خرمشهر در حالی باید روز سه‌شنبه هفته جاری به مصاف تیم نفت امیدیه خوزستان برود که این روزها وضعیت خوبی در لیگ برتر ندارد.

مایلی‌کهن که این روزها فکر و ذکر خود را تماما معطوف به دیدار پرحاشیه صبا و پرسپولیس کرده و به دلیل اظهارات اخیرش در خصوص سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران و همچنین اتفاقات بازی صبای قم در مقابل این تیم تهرانی حتی از سوی کمیته انضباطی برای محرومیت بیشتر نیز تهدید شده است، با صبا از شرایط خوبی در جدول برخوردار نیست و باید منتظر ماند و دید که آیا صبا در جام حذفی با این مربی به توفیقی دست می‌یابد یا خیر؟

دیدارهای مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از هفته گذشته با انجام چند مسابقه آغاز شد و طی آن با حضور لیگ‌برتری‌ها حرارت این رقابت‌ها بالاتر نیز رفت چرا که استقلال صنعتی خوزستان نخستین حذف‌شده از جمع لیگ‌برتری‌ها بود و پرسپولیس، راه آهن و داماش نیز به مرحله بعد راه یافتند.

حالا نوبت به روز دوم دیدارهای مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور رسیده است و صبای قم باید در این روز در جدالی حساس در خانه برابر تیم فوتبال نفت امیدیه نماینده استان خوزستان به میدان برود، تیمی که در لیگ دسته دوم جام آزادگان حضور دارد.

نفت امیدیه در مرحله اول با توجه به جریمه انضباطی تیم استقلال اهواز از رویارویی با این تیم معاف شد و بدین‌ترتیب به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد و در این مرحله توانست در دیداری خانگی با دو گل تیم فوتبال صنایع گیتی‌پسند اصفهان را شکست دهد.

حالا نوبت به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی رسیده است و تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت امیدیه در دیداری که از ساعت 15 روز سه‌شنبه هفتم آبان‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/78002/س/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول