اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد

الزام دولت به کاهش 35 درصدی فروش نفت

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی برای الزام دولت به کاهش 35 درصدی فروش نفت به مجلس ارائه کرده‌ام.

الزام دولت به کاهش 35 درصدی فروش نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در نشست با دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم باید مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد و هیچ کس نباید کم‌کاری و اهمال در این مسیر داشته باشد.

وی افزود: مسئولان باید با حضور در مناطق محروم از مشکلات موجود آگاه شوند و با ارائه راهکار نسبت به رشد و توسعه مناطق مختلف همت کنند.

موسوی‌نژاد در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در ارتباط با دفاع و حمایت ایران از فلسطین و دشمنی با رژیم صهیونیستی گفت: مرزهای امنیتی هر کشوری باید فراتر از مرزهای جغرافیایی آن باشد و اگر در مواردی حمایتی از فلسطین انجام می‌شود به خاطر این‌ست که ضریب امنیت بالا رفته و مرزهای امنیتی را از خود دور نگه داریم.

رئیس جمهور قصد تعطیلی فعالیت‌های هسته‌ای را ندارد

وی ابراز داشت: رئیس جمهور قصد تعطیلی فعالیت‌های هسته‌ای را ندارد زیرا تفکر تسلیم و متوقف کردن فعالیت‌های علمی و پژوهشی هسته‌ای در وی وجود ندارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس در ارتباط با مشکلات اقتصادی و افزایش تورم گفت: همه مشکلات به وجود آمده براثر تحریم‌ها نیست بلکه بخشی از آن به خاطر سوء مدیریت و بی تدبیری‌ها بود.

وی افزود: به عنوان مثال در برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه کشور، تاکید فراوانی بر کاهش اتکای بودجه کشور به فروش نفت وجود دارد که در دولت‌های گذشته به خوبی اجرا نشده است.

این مسئول بیان داشت: اگر تدابیر صحیح توسط دولت‌های پیشین اندیشیده می‌شد و تکیه کشور بر درآمد حاصل از فروش نفت خام کاهش می‌یافت امروز در مقابل تحریم نفتی مشکلی پیدا نمی‌کردیم.

موسوی‌نژاد با اشاره به طرحی که برای الزام دولت به کاهش 35 درصدی فروش نفت به مجلس ارائه کرده است گفت: این دیدگاه که بودجه نباید براساس فروش نفت تدوین شود باید هرچه زودتر درکشور جاری شود تا درآینده نیز نگاه ما به فروش نفت و قیمت دلار نباشد.

عضوکمیسون انرژی مجلس اظهارداشت: برخی از مشکلات نیز به خاطر سیاست‌های نادرست دولت‌های پیشین است که به خاطر عدم آینده‌نگری آنها، امروز مردم چوب آن را می‌خورند.

وی با بیان به اینکه تولید بنزین کمتر از هشت سال است در کشور انجام می‌شود افزود: در گذشته به بهانه اینکه بنزین وارداتی با قیمت کمتری خریداری می‌شود هیچ اقدامی برای احداث پالایشگاه و تولید بنزین انجام نمی‌شد.

نماینده مردم دشتستان در ادامه بر ضرورت ایستادگی و مقاومت بر اصول، آرمان‌ها و ارزش‌ها تاکید و دانشجویان را به تحقیق، مطالعه و مطالبه توصیه کرد.

انتهای پیام/2452/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول