اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افکاری در گفت‌و‌گو با فارس:

عنوان پهلوان و فنی‌ترین مبارز جام سفیر به تکواندوکاران قم اختصاص یافت

رئیس هیئت تکواندوی استان قم از انتخاب تکواندوکاران قمی به عنوان مبارز پهلوان و همچنین فنی‌ترین تکواندوکار مسابقات جام سفیر خبر داد.

عنوان پهلوان و فنی‌ترین مبارز جام سفیر به تکواندوکاران قم اختصاص یافت

علی افکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: 2 تکواندوکار قمی در مسابقات تکواندوی جام سفیر حضور یافته و در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم اوزان خود، در جدالی نزدیک و نفس‌گیر با حریفان به رقابت پرداختند و در نهایت عناوین پهلوان و فنی‌ترین مبارز به آن‌ها اختصاص یافت.

وی ادامه داد: محمدرضا حیدری و سیدمحمد رفیعی 2 تکواندوکار افتخارآفرین استان قم در میادین داخلی و برون‌مرزی سال‌های اخیر این رشته ورزشی مدال‌آور، به عنوان نماینده قم درخشش خوبی در این رقابت‌ها داشتند و بار دیگر آمادگی و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم در ادامه با اشاره به معرفی برترین‌های نخستین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جام سفیر تصریح کرد: برترین‌های نخستین دوره رقابت‌های تکواندوی جام سفیر کره در حالی معرفی شدند که در این مسابقات تکواندوکاران مطرحی حضور داشتند.

وی اظهار داشت: نخستین دوره رقابت‌های تکواندو با عنوان جام سفیر کره به مناسبت پنجاهمین سالروز روابط دپیلماتیک ایران و کره جنوبی در چهار وزن المپیکی و در بخش آقایان با حضور تکواندوکاران استان‌های مختلف کشور در خانه تکواندو به انجام رسید.

افکاری افزود: در این دوره از مسابقات، 108 تکواندوکار در قالب تیم‌هایی از استان‌های فارس،‌ گلستان،‌ اصفهان،‌ کرمان،‌ کردستان،‌ تهران،‌ توابع تهران،‌ خراسان شمالی،‌ کیش، آذربایجان شرقی،‌ خراسان رضوی،‌ بوشهر،‌ یزد، مرکزی،‌ اردبیل،‌ کرمانشاه، خوزستان،‌ البرز، مازندران،‌ آذربایجان غربی، گیلان،‌ زنجان،‌ قم،‌ قزوین و همدان با یکدیگر مبارزه کردند.

وی با اشاره به معرفی برترین‌های این دوره از پیکارها توسط کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو عنوان کرد: در بین برترین‌های این دوره از مسابقات، محمدرضا حیدری از استان قم به عنوان تکواندوکار پهلوان انتخاب و مورد تجلیل واقع شد.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم همچنین تصریح کرد: سیدمحمد رفیعی دیگر تکواندوکار شاخص استان قم در این رقابت‌ها بود که عناوین و افتخارات متعددی در کارنامه ورزشی خود دارد و عنوان فنی‌ترین مبارز این دوره از پیکارها را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: سیدمحمد رفیعی اواخر مهرماه به عنوان یکی از اعضای تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی اوکراین حضور یافت و توانست در وزن پنجم با غلبه بر تمام حریفان عنوان نخست و مقام قهرمانی را همراه با مدال طلا به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول