اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقایی در گفت‌وگو با فارس:

تکواندوکاران قم در نخستین تجربه حضور در لیگ برتر عملکرد خوبی دارند

دبیر هیئت تکواندوی استان قم گفت: تکواندوکاران قمی در نخستین تجربه حضور در مسابقات لیگ برتر تکواندوی آینده‌سازان المپیک کشور تاکنون عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته‌اند.

تکواندوکاران قم در نخستین تجربه حضور در لیگ برتر عملکرد خوبی دارند

هاشم آقایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: نوجوانان تکواندوکار قم این هفته با توجه به تمرینات بسیار خوبی که زیر نظر مربیان خود در طول هفته برگزار کرده‌اند، 100 درصد با بهترین شرایط به مصاف حریفان می‌روند.

وی با اشاره به پیگیری رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر آینده‌سازان المپیک تکواندوی کشور با برگزاری دیدارهای 2 هفته عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، این هفته رقابت‌های هفته چهارم و پنجم از ششمین دوره لیگ برتر نوجوانان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم اظهار داشت: بر این اساس دیدارهای هفته چهارم و پنجم از دور رفت ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر قهرمانی نوجوانان تکواندوی کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک، امروز جمعه در خانه تکواندو به انجام می‌رسد.

وی با بیان این‌که تکواندوکاران قمی با ترکیب کامل راهی تهران شدند تا در آیین وزن‌کشی حضور یابند، تصریح کرد: روز پنجشنبه هجدهم مهرماه از ساعت 16 تا 18 زمان وزن‌کشی تکواندوکاران شرکت‌کننده در این هفته از رقابت‌ها،‌ انجام شده است.

آقایی اظهار داشت: دیدارهای سومین هفته از این دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی آینده‌سازان المپیک باشگاه‌های کشور روز جمعه بیست و نهم شهریورماه با انجام 30 دیدار در خانه تکواندو پیگیری شد و تکواندوکاران قم نتایج خوبی کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان هفته سوم، تیم صنایع استیل البرز با 23 برد، هفت باخت انفرادی و با کسب 9 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت در حالی که دانشگاه آزاد اسلامی با 16 برد، چهار باخت و کسب 6 امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم مجتمع تولیدی کردان با 15 برد، پنج باخت و کسب 6 امتیاز رده سوم لیگ برتر آینده‌سازان المپیک را در اختیار گرفت.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم ادامه داد: تیمی که الان در لیگ برتر تکواندوی آینده‌سازان المپیک کشور حضور دارد، تیمی است که سال گذشته با شایستگی از دسته اول به لیگ برتر صعود کرد و به اعتقاد ما این موفقیت ثمره سرمایه‌‌گذاری بسیار خوب بر روی چهره‌های آینده‌دار تکواندو قم بود.

وی افزود: سال گذشته تکواندوکاران قمی از 11 مسابقه خود با کسب هشت پیروزی تیمی، یک تساوی و 2 باخت، 74 برد انفرادی، 36 باخت انفرادی و تفاضل امتیاز به اضافه 38 در حالی در رده دوم ایستادند که موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده و به لیگ برتر راه یافتند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول