اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو استان قم خبر داد

حضور تکواندوکاران قمی در لیگ برتر آینده‌سازان

رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: تکواندوکاران قمی در دو دیدار حساس با تیم‌های مدعی لیگ برتر تکواندو آینده‌سازان باشگاه‌های کشور به رقابت می‌پردازند.

حضور تکواندوکاران قمی در لیگ برتر آینده‌سازان

علی افکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: حضور در سطح اول رقابت‌های لیگ باشگاه‌های تکواندو کشور یعنی لیگ برتر، این فرصت را به تکواندو قم داده است تا استعدادهای ناب این رشته ورزشی را به خوبی معرفی کرده و قم را در تکواندو استانی توانمند معرفی کنیم.

وی ادامه داد: امسال هم یکی از معدود تیم‌های حاضر در لیگ برتر تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور هستیم که تمام نفرات آن چهره‌های مستعد و آینده‌دار بومی هستند و همگی با انگیزه بالا برای موفقیت قم در لیگ برتر تلاش می‌کنند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم با بیان اینکه رقابت‌های لیگ برتر تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک برگزار می‌شود، اضافه کرد: تیم ما سال گذشته با نایب قهرمانی در لیگ دسته اول، جواز صعود به لیگ برتر را برای نخستین بار کسب کرد.

وی ابراز داشت: امسال بر اساس برنامه‌ریزی مطلوب و خوب سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان، ششمین دوره لیگ برتر تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک برگزار می‌شود و در ادامه این رقابت‌ها از امروز نوجوانان لیگ برتری در شش رقابت حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.

افکاری با بیان اینکه تکواندوکاران قمی برای برگزاری رقابت‌های هفته‌های چهارم و پنجم لیگ برتر تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با حریفان خود راهی خانه تکواندو تهران شده‌اند، اضافه کرد: این رقابت‌ها در حالی با برگزاری شش دیدار پیگیری می‌شود که تیم قم باید دو دیدار حساس با حریفان خود برگزار کند تا به موقعیت فعلی در جدول رده‌بندی وضعیت بهتری بدهد.

وی افزود: بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون تکواندو دیدارهای هفته چهارم و پنجم از دور رفت مسابقات ششمین دوره لیگ برتر تکواندو نوجوانان کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک، در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو استان قم عنوان داشت: طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون تکواندو در این هفته تکواندوکاران در شش دیدار به مصاف یکدیگر می‌روند و دو مسابقه تیم هیئت قم با تیم‌های مجتمع تولیدی کردان و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه خواهد بود.

وی افزود: بازی نخست بین دو تیم هیئت تکواندو قم و مجتمع تولیدی کردان برگزار می‌شود در حالی که دانشگاه آزاد در بازی دوم میزبان تیم پاس قوامین خواهد بود و دیدار دو تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و شرکت رنگ‌سازی ایران در قالب بازی سوم به انجام می‌رسد.

افکاری ادامه داد: همچنین هوگوپوشان تیم دانشگاه آزاد در دومین بازی خود و در قالب چهارمین دیدار این هفته، به مصاف تیم مجتمع تولیدی کردان خواهد رفت و هیئت تکواندو قم در بازی پنجم برابر تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه قرار می‌گیرد تا ششمین و آخرین دیدار نیز بین دو تیم پاس قوامین و صنایع استیل البرز برگزار شود.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول