اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نوجوانان دختر و پسر

تکواندوکاران قمی در انتخابی مسابقات جهانی 2014 چین تایپه به میدان می‌روند

تکواندوکاران قمی آبان ماه امسال در مسابقات انتخابی تکواندو قهرمانی سال 2014 جهان با حریفان خود از استان‌های مختلف به رقابت می‌پردازند.

تکواندوکاران قمی در انتخابی مسابقات جهانی 2014 چین تایپه به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که این هفته‌ها رقابت‌های لیگ‌های تکواندو باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی پایه با حضور تیم‌های مختلف از سراسر کشور در حال برگزاری است، تکواندوکاران قمی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به خوبی در مقابل حریفان خود محک می‌خورند.

این رقابت‌ها فرصت بسیار خوبی است تا مربیان تیم‌های اعزامی هیئت تکواندو قم به رقابت‌های لیگ‌های باشگاه‌های کشور و همچنین مسابقات قهرمانی کشور که در شهریور ماه برگزار شد، نفرات زبده و آماده تکواندو قم را شناسایی کرده و به رقابت‌های انتخابی تیم ملی اعزام کنند.

این در حالی است که تکواندو کشور علاوه بر تمام رقابت‌های مهمی که در داخل و خارج از کشور پیش رو دارد، شاهد جدال نوجوانان مدعی عضویت در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی سال آینده میلادی در شیاپچانگ انتخابی خواهد بود.

به منظور انتخاب نفرات برتر با هدف اعزام تیم ملی تکواندو رده سنی نوجوانان کشورمان به مسابقات جهانی 2014 قرار است یک دوره رقابت‌های انتخابی برگزار شود و در آن جمعی از برترین‌های تکواندو ایران در رده سنی نوجوانان به میدان بروند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان، رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان به منظور معرفی برترین نفرات برای حضور در مسابقات جهانی نوجوانان 2014 به میزبانی کشور چین تایپه،‌ در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

بدین ترتیب مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی نوجوانان در دو بخش دختران و پسران،‌ به منظور حضور در مسابقات جهانی نوجوانان 2014 چین تایپه و کسب سهمیه المپیک نوجوانان، آبان ماه سال جاری در خانه تکواندو به انجام خواهد رسید.

از این رو به منظور برگزاری هر چه بهتر این دوره از رقابت‌ها و معرفی برترین نفرات برای حضور در ترکیب تیم ملی،‌ کمیته مسابقات فدراسیون سهمیه حضور در این دیدارها را به مدال‌آوران مسابقات آسیایی،‌ جهانی، قهرمانی کشور و مدعیان حاضر در رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول نوجوانان تکواندو کشور اختصاص داده است.

این در حالی است که متولدین یازدهم دی ماه سال 1375 تا دهم دی ماه سال 1378 می‌توانند در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان حضور یابند، در حالی که با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته،‌ زمان برگزاری دیدارها در بخش پسران و در اوزان فرد روز چهارشنبه هشتم آبان ماه و در اوزان زوج روز پنج شنبه نهم آبان اعلام شده است.

همچنین در بخش دختران نیز تکواندوکاران اوزان فرد روز پنج‌شنبه شانزدهم آبان و هوگوپوشان اوزان زوج روز جمعه هفدهم آبان ماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، ضمن اینکه مهلت ثبت نام تکواندوکاران پسر شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات،‌ روز یکشنبه بیست و هشتم مهرماه و هوگوپوشان دختر نیز روز چهارشنبه هشتم آبان ماه اعلام شده است.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول