اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه صعود به لیگ برتر

حریفان قم در لیگ دسته اول گلف مردان کشور مشخص شدند

مردان گلف‌باز قم حریفان خود در فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول و در راه صعود به لیگ برتر گلف مردان باشگاه‌های کشور را شناختند.

حریفان قم در لیگ دسته اول گلف مردان کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حضور گلف‌بازان قمی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور و در فصل جدید این رقابت‌ها در حالی قطعی شده است که این تیم در فصل گذشته خود را از مرحله گروهی به جمع چهار تیم برتر نیز رساند اما از صعود به لیگ برتر باز ماند.

تیم گلف مردان قم در حالی این روزها تمرینات خود را به صورت منظم انجام می‌دهد که قصد دارد حضور موفقی در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور داشته و صد در صد برای راهیابی به لیگ برتر با حریفان خود به رقابت بپردازد.

این در شرایطی است که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون گلف کشورمان، ششمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول گلف کشور با حضور هفت تیم از سراسر کشور از اواخر آبان ماه آغاز می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده در دو گروه و به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

بر همین اساس دو تیم برتر هر گروه با یکدیگر مسابقه خواهند داد تا در نهایت قهرمان لیگ دسته اول گلف مردان کشور مشخص شود در حالی که حریفان تیم هیئت گلف استان قم در این دوره از مسابقات تیم‌های مردان هیئت گلف استان‌های آذربایجان شرقی، کرمان، لرستان، اتاق بازرگانی لرستان، نمین سرامیک اردبیل، شاهین شهر و میمه اصفهان هستند.

مردان گلف باز قم از مسابقات سال گذشته تجربیات گران بهایی به دست آورده‌اند زیرا آن‌ها در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فصل قبل برابر تیم آزادگان مسجد سلیمان با ناکامی مواجه شدند و در نهایت تیم‌های گلف پرسپولیس و آزادگان مسجد سلیمان به دیدار فینال پیکارهای قهرمانی لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور در بخش آقایان راه یافتند.

در این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور، تیم هیئت گلف استان قم که با ترکیبی از گلف‌بازان بومی در مسابقات شرکت کرده است، تلاش زیادی انجام داد تا با راهیابی به دیدار نهایی مسابقات لیگ دسته اول گلف، جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد اما در این مرحله برابر تیم آزادگان مسجد سلیمان نتیجه را واگذار کرد.

گلف‌بازان قم بعد از اینکه در آخرین بازی خود در مرحله گروهی مقابل تیم هیئت گلف استان زنجان به برتری رسیدند و مقابل نماینده مسجد سلیمان نیز بهترین عملکرد خود را نشان دادند تا به نیمه نهایی صعود کنند، اما در نیمه نهایی نتوانستند جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کنند.

لیگ دسته اول گلف در حالی امسال با حضور هفت تیم به انجام می‌رسد که در فصل گذشته، مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره، رقابت‌های خود را به شکل دوره‌ای به انجام رساندند.

انتهای پیام/2258/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول