اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علویون در گفت‌وگو با فارس:

قم در جایگاه سوم مسابقات گلف قهرمانی کشور ایستاد

رئیس هیئت گلف استان قم از موفقیت گلف‌بازان قمی در کسب عنوان سوم پیکارهای گلف قهرمانی مردان کشور خبر داد.

قم در جایگاه سوم مسابقات گلف قهرمانی کشور ایستاد

سیدمحمد علویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد:‌ امسال سال موفقی را سپری می‌کنیم، زیرا توانستیم برای نخستین‌بار پس از اعزام یک تیم به نمایندگی از قم به رقابت‌های وودبال مردان قهرمانی کشور و کسب عنوان نایب قهرمانی، در مسابقات گلف مردان کشور نیز رتبه سوم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون گلف کشورمان برای برگزاری مسابقات گلف قهرمانی کشور، این دوره از پیکارهای گلف قهرمانی کشور در بخش مردان به میزبانی هیئت گلف استان تهران برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

رئیس هیئت گلف استان قم بیان کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌های گلف قهرمانی کشور که در مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام رسید، در تلاش برای کسب مقام قهرمانی کشور به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه تیم‌های خوبی از استان‌های مختلف کشور در مسابقات گلف مردان قهرمانی ایران حضور یافته بودند، ابراز داشت: تیم اعزامی از هیئت گلف استان قم متشکل از چهره‌های مستعد، توانمند و با تجربه این رشته در این رقابت‌ها حضور یافت و خوشبختانه در جمع سه تیم برتر قرار گرفت.

علویون با بیان اینکه برترین‌های این دوره رقابت‌های گلف قهرمانی کشور مورد نظر کادر فنی تیم ملی گلف قرار می‌گیرند، ادامه داد: با برگزاری رقابت نزدیک و تماشایی بین مدعیان کسب عناوین برتر سرانجام در بخش تیمی تهران به عنوان میزبان از شرایط بهتر استفاده کرد و به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه تیم‌های گلف مردان خوزستان و قم در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

رئیس هیئت گلف استان قم با بیان اینکه حمایت مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و همت و تعصب گلف‌بازان قمی موجب کسب این موفقیت شد، عنوان داشت: در مجموع 9 تیم در این دوره از پیکارهای گلف مردان کشور حضور داشتند و رقابت نزدیک و جذابی بین تیم‌های شرکت‌کننده به انجام رسید تا اینکه گلف‌بازان شایسته قمی توانستند رتبه سوم کشور را کسب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی ورزشکار استان میزبان یعنی حسن کریمیان موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد، ضمن اینکه دیگر نماینده میزبان یعنی سیدمحمود جوزی توانست رتبه دوم را به خود اختصاص بدهد و منوچهر نصیری از خوزستان در مکان سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول