اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب دومین پیروزی متوالی

بیمه ایران صدرنشین لیگ مینی گلف بانوان قم شد

تیم مینی گلف بانوان بیمه ایران با کسب دومین پیروزی متوالی خود به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ مینی گلف بانوان قم صعود کرد.

بیمه ایران صدرنشین لیگ مینی گلف بانوان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اگر چه از نظر فعالیت در بین ورزش‌های فعال در قم رشته ورزشی گلف هنوز سابقه آنچنان زیادی در مقایسه با دیگر رشته‌های ورزشی قدیمی و باسابقه ندارد اما تلاش‌های زیادی در حال انجام است که قم در گلف و مینی گلف به جایگاه بهتر و رشد و توسعه بیشتر برسد.

در کنار تلاش برای ایجاد تجهیزات گلف و مینی گلف در قم، اهتمام برای ایجاد زمین و فضای ورزشی مناسب تمرین و مسابقه، پیگیری مسائل مربوط به آموزش نیروی انسانی علاقمند به فعالیت در این رشته و اعزام به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور، برگزاری مسابقات لیگ استانی یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان هیئت گلف قم برای تحول در این رشته است.

بر همین اساس برای نخستین بار از امسال مسابقات لیگ مینی گلف قم در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود و میزبان این رقابت‌ها آکادمی مینی گلف واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم است که پذیرای تعداد زیادی از علاقمندان به این رشته شده است.

بعد از شروع این پیکارها با انجام دیدارهای هفته نخست، دیدارهای دومین هفته از دور رفت نخستین دوره مسابقات قهرمانی لیگ مینی گلف بانوان قم بر اساس برنامه‌ریزی این هیئت برگزار شد و با صدرنشینی تیم مینی گلف بانوان بیمه ایران پایان پیدا کرد.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده توسط هیئت گلف استان قم این دوره از پیکارهای لیگ مینی گلف بانوان قم با شرکت 11 تیم برگزار می‌شود و در هفته دوم تیم‌های آراد صنعت ویرا، نیکان پلاست، بیمه ایران و بیمه نوین موفق به شکست حریفان خود شدند.

در این هفته از رقابت‌ها تیم مینی گلف بانوان آراد صنعت با نتیجه سه بر صفر از سد تیم مینی گلف پرشین گذشت، بانوان عضو تیم نیکان پلاست قم با همین نتیجه از سد تیم سبز رادین صنعت عبور کردند و تیم بیمه نوین این نتیجه را در مقابل تیم آتلیه چشم انداز کسب کرد و پیروز شد.

بانوان مینی‌گلف‌باز تیم بیمه ایران نیز که در هفته اول موفق به شکست سه بر صفر تیم آتلیه چشم‌انداز شده بودند در هفته دوم در جدال با تیم بانوان جامعه الزهرا قم با همین نتیجه صاحب برتری شدند تا بدین ترتیب با کسب دومین پیروزی متوالی به صدر جدول رده‌بندی بروند در حالی که این هفته تیم‌های صنایع سنگ الغدیر و جامعه المصطفی با توجه به قرعه استراحت به میدان نرفتند.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول