اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام دیدارهای هفته اول

تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ مینی گلف بانوان قم بر حریفان خود غلبه کردند

نخستین دوره مسابقات لیگ مینی گلف بانوان استان قم با پیروزی تیم‌های مدعی قهرمانی در مقابل حریفان خود آغاز شد.

تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ مینی گلف بانوان قم بر حریفان خود غلبه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برگزاری رقابت‌های استانی در قالب مسابقات قهرمانی قم و همچنین پیکارهای لیگ رشته مینی‌گلف از جمله برنامه‌های مهمی است که از ابتدای سال 1392 در تقویم هیئت گلف استان قم گنجانده شده و اکنون رقابت تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها آغاز شده است.

با توجه به ثبت نام به عمل آمده از تیم‌های مایل به شرکت در نخستین دوره رقابت‌های لیگ مینی‌گلف بانوان قم در نخستین دوره این رقابت‌ها که به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود، 10 تیم شرکت کرده‌اند و برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در نخستین دوره مسابقات لیگ مینی‌گلف بانوان قم تیم‌های مینی‌گلف بانوان صنایع سنگ الغدیر، سبزرادین صنعت، آراد صنعت ویرا، آتلیه چشم انداز، جامعةالمصطفی، جامعةالزهرا، بیمه ایران، بیمه نوین، نیکان پلاست، گلف پرشین حضور دارند.

در نخستین هفته این پیکارها در آکادمی گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تیم‌ها در سه مسابقه با یکدیگر رقابت کردند که طی آن تیم‌های بیمه ایران و جامعةالمصطفی برابر حریفان خود صاحب برتری شدند، یک بازی به تساوی انجامید و دو تیم نیز استراحت کردند.

در این رقابت‌ها که علاقمندان زیادی نیز از رده‌های سنی مختلف بانوان دوستدار گلف و مینی‌گلف نظاره‌گر آن بودند، تیم مینی‌گلف بانوان بیمه ایران در مصاف با تیم آتلیه چشم‌انداز با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و تیم جامعه‌الزهراء قم در مصاف با تیم جامعةالمصطفی قم با حساب سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

در مصاف حساس تیم‌های مینی‌گلف بانوان سبزرادین صنعت قم و صنایع سنگ الغدیر دو تیم تلاش زیادی برای کسب پیروزی از خود نشان دادند اما در نهایت تلاش آن‌ها با تساوی یک بر یک همراه بود و مدعیان قهرمانی امتیازها را در هفته نخست تقسیم کردند، ضمن اینکه تیم‌های بیمه‌نوین و آراد صنعت ویرا به میدان نرفتند.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار فارس در قم گفت: هدف مجموعه هیئت گلف این است که بتوانیم با برگزاری رقابت‌های لیگ سطح این رشته ورزشی را ارتقاء بدهیم و گلف و مینی‌گلف را بیش از پیش به مردم بشناسانیم.

سمیه طلیقی همچنین تصریح کرد: در واقع تلاش ما این است که بتوانیم از دل رقابت‌های لیگ مینی گلف بانوان استان، برترین‌ها و افراد شایسته را شناسایی کرده و به مسابقات مختلف قهرمانی کشور در رده‌های سنی گوناگون اعزام کنیم.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم بیان داشت: هیئت گلف در مسیر رو به پیشرفتی برای توسعه ورزش‌های گلف و مینی‌گلف در استان قم قرار دارد و قطعا در آینده ورزشکاران این رشته در میادین مختلف داخل و خارج از کشور برای ورزش قم افتخار کسب می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول