اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف استان قم خبر داد

آغاز نخستین لیگ مینی گلف مردان قم

رئیس هیئت گلف استان قم از آغاز نخستین دوره رقابت‌های مینی گلف قهرمانی مردان قم در مجموعه ورزشی شهید حیدریان این شهر خبر داد.

آغاز نخستین لیگ مینی گلف مردان قم

سید محمد علویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در پی اهدافی که برای تقویت رشته‌های گلف و مینی‌گلف در استان قم طراحی و پیش‌بینی کرده‌ایم، برگزاری رقابت‌های لیگ می‌تواند قطعا بر توان و قدرت بیش از پیش قم در این رشته بیافزاید.

وی ادامه داد: ما برنامه‌های متنوعی را برای توسعه و رشد روز افزون هر دو رشته گلف و مینی‌گلف در قم آغاز کرده‌ایم و این برنامه‌ها در بخش آقایان با پیگیری جدی همکارانمان در حال انجام است و در بخش بانوان نیز روند خوبی را دنبال می‌کند.

رئیس هیئت گلف استان قم افزود: بعد از اینکه لیگ مینی گلف بانوان قم آغاز شد و 11 تیم برای نخستین بار در آن حضور دارند، در بخش آقایان نیز هشت تیم در نخستین دوره مسابقات لیگ مینی‌گلف استان قم برای رسیدن به قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی در ادامه به تیم‌های شرکت‌کننده در نخستین دوره رقابت‌های لیگ مینی گلف قم اشاره کرد و افزود: تیم‌های پرشین، پاسارگاد ایرانیان، ایده‌پردازان آسمانه، طارونه، بیمه سامان، فاتح، سبزرادینه صنعت، کافی‌شاپ تلخ در این لیگ برای قهرمانی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

علویون یادآور شد: این هشت تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند تا برترین‌های این مسابقات معرفی شود، همین شیوه در برگزاری نخستین دوره رقابت‌های لیگ مینی‌گلف بانوان قم نیز در حال اجرا است و قطعا اثرات مفید برگزاری این لیگ به زودی با درخشش گلف‌بازان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور و کسب عناوین موفق مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها تا آذرماه امسال در آکادمی مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم ادامه خواهد داشت، در ادامه تصریح کرد: گلف یکی از رشته‌های کم سابقه در جمع ورزش‌ها و هیئت‌های فعال ورزشی قم محسوب می‌شود ولی آرام آرام خود را به جمع رشته‌های افتخارآفرین ورزش قم نزدیک می‌کند و در طول سال‌های گذشته به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم و ورزشکاران خوبی نیز تربیت شده‌اند.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر گلف در قم استعدادهای بسیار خوبی دارد، ولی یکی از مشکلات نوجوانان، جوانان و حتی افراد بزرگسالی که به این رشته گرایش پیدا می‌کنند، کمبود امکانات و فضای ورزشی بود، اما خوشبختانه کم کم امکانات این رشته در حال گسترش است.

علویون عنوان داشت: فعالیت زمین گلف در بوستان تفریحی ورزشی الغدیر موجب شد تا رشته گلف علاقمندان زیادی را به خود جلب کند و گلف‌بازان قمی در هر دو بخش مردان و بانوان بتوانند با آمادگی خوبی در مسابقات قهرمانی کشور و همچنین لیگ باشگاه‌های کشور حضور یابند.

وی اذعان کرد: همچنین در کنار توجهی که به رشد و توسعه گلف می‌شود، در بخش مینی‌گلف نیز کارهای خوبی انجام شده است چون علاوه بر امکانات پیش‌بینی شده برای آقایان، با احداث زمین مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم اکنون فضای مناسبی برای دختران و بانوان علاقمند به گلف و مینی‌گلف فراهم شده است.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول