اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس:

تعهد و تخصص مهم‌ترین ویژگی‌های وزرای پیشنهادی است

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: سه وزیر پیشنهادی معرفی شده به مجلس شورای اسلامی با برخورداری از سوابق ارزنده اجرایی و مدیریتی، ظرفیت لازم برای کسب رای اعتماد نمایندگان را دارند.

تعهد و تخصص مهم‌ترین ویژگی‌های وزرای پیشنهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سه وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و علوم، تحقیقات و فناوری از سوابق درخشان در دوران مبارزاتی پیش از پیروزی انقلاب، عرصه دفاع مقدس و جهاد برای باز‌سازی و توسعه کشور برخوردار هستند و این به عنوان مهم‌ترین معیار نمایندگان مجلس برای ارائه رای اعتماد به این افراد مطرح است.

وی ادامه داد: فانی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش با بیش از 40 سال سابقه فعالیت در حوزه آموزشی، مدیریتی و اجرایی این وزارتخانه به تمام مشکلات، نا‌رسایی‌ها، ظرفیت‌ها و استعداد‌های این مجموعه آگاهی کامل دارد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه وزیران پیشنهادی برای وزارتخانه‌های علوم و ورزش و جوانان از چهره‌های ماندگار کشور در حوزه مدیریتی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: آقای صالحی امیری با رویکرد استراتژیک نسبت به حوزه ورزش وجوانان که از اهمیت و جایگاه قابل توجهی برخوردار است، برنامه‌های سازنده‌ای را تدوین کرده و همچنین آقای فرجی دانا براساس جایگاه فاخر وزارت علوم و با آگاهی کامل از وضعیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور برای حضور در این عرصه خطیر معرفی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها در جریان مذاکرات ژنو با اتخاذ شیوه‌های مخرب و غیر‌اصولی درصدد مشکل‌آفرینی برای تیم دیپلماتیک کشورمان بودند، اضافه کرد: تمام فعالیت‌های دیپلماتیک کشور پس از بررسی و اعلام نظر رهبر معظم انقلاب به مرحله اجرایی وارد می‌شود و برخی افراد و جریان‌ها نباید با نا‌آگاهی در راستای سیاه‌نمایی فعالیت‌های دیپلماتیک دولت اقدام کنند.

حیدر‌پور با اشاره به اینکه عضویت ایران درNPT  به منزله پذیرش تمام قوانین بین‌المللی در حوزه انرژی اتمی است، تاکید کرد: برخی مسائل مطرح شده از قبیل ایجاد امکان بازرسی از صنایع دفاعی کشور از سوی غرب امر غیر‌اصولی است و امکان تحقق این موضوع وجود ندارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه فرآیند انتخاب فرمانداران در استان اصفهان در آینده نزدیک آغاز می‌شود، گفت: هم‌سویی با سیاست‌های دولت و رعایت اعتدال در سوابق اجرایی از مهم‌ترین معیار‌های انتخاب فرمانداران جدید است و براساس این موضوع تمام مسئولان نسبت به ارائه دیدگاه‌های خود در این حوزه اقدام می‌کنند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: فرماندار کنونی دهاقان از رویکرد و رویه اعتدال در حوزه اجرایی برخوردار است و وی در بین  فرمانداران ادوار مختلف این شهرستان، رویکرد مثبت و سازنده‌ای نسبت به مسائل اجرایی و مدیریتی دارد که این امر مهم باید مورد توجه همگان قرار بگیرد.

انتهای پیام/63011/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول