اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

امنیت موجود جامعه مرهون حضور مقتدرانه نیروی انتظامی است

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امنیت موجود در جامعه را مرهون حضور مقتدرانه نیروی انتظامی عنوان کرد.

امنیت موجود جامعه مرهون حضور مقتدرانه نیروی انتظامی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یوسف افشارنیا امشب در دیدار با فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: صدا و سیما برای حفظ و تداوم امنیت همواره در کنار نیروی انتظامی بوده و در همه حال همیار پلیس است و از هیچگونه تلاشی دریغ نمی‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای شناساندن خدمات نیروی انتظامی عنوان کرد و ادامه داد: صدا و سیما در این هفته تلاش کرد تا اقدامات و برنامه‌های این هفته را به نحو مطلوب پوشش دهد تا مردم با اقدامات جدید این واحد انتظامی بیشتر آشنا شوند.

این مسئول با تأکید بر اینکه صدا و سیما می‌تواند با اطلاع‌رسانی و تأکید مداوم به کاهش تلفات جانی، کاهش جرم، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، افزایش سطح آگاهی مردم و ارتقای فرهنگ عمومی کمک کند، متذکر شد: نظم و امنیت یک رکن اساسی برای پیشرفت و توسعه هر جامعه بوده که صدا و سیما برای حفظ و تداوم امنیت همیشه در کنار نیروی انتظامی است.

افشارنیا، نظم و امنیت جامعه را مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی دانست و یادآور شد: برشمردن مأموریت‌ها و خدمات پلیس نیز برای افراد کار سختی است که هر قدم پلیس در راه تأمین امنیت جامعه نمونه بارز خدمتگزاری صادقانه است.

وی با تأکید بر اینکه ارتقای کیفی برنامه‌ها موجب افزایش احساس امنیت در جامعه می‌شود، افزود: صدا و سیما قادر است فعالیت پلیس را با زبان هنر به جامعه ارائه دهد؛ از این‌رو باید گفت که مقبولیت مهم‌ترین مؤلفه پلیس خدمتگزار بوده که مراجعه و اعتماد مردم به پلیس نشان از محبوبیت مردمی دارد.

افشارنیا اذعان داشت: امنیت‌سازی در حوزه اقتدار و مهربانی در تعامل با مردم مؤلفان حفظ این سرمایه است؛ از این‌رو مردم باید به معنای واقعی پلیس را ضامن حفظ امنیت و گره‌گشای واقعی از تهدید جانی، مالی و آبرویی خود بدانند.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در پایان به تعامل و همکاری مناسب واحد اجتماعی خصوصاً مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با صدا و سیمای این استان اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از عوامل موفقیت صدا و سیما در پوشش مناسب فعالیت‌ها و عملکرد پلیس و ارائه هشدارها و توصیه‌های لازم به شهروندان تعامل این واحد به بخش‌های صدا، تولید، خبر و سیمای این استان است.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول