اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد خبر داد

کاهش 15 درصد اعتبارات آموزش و پرورش اسدآباد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: اعتبارات دو سال اخیر نسبت به سال 90، 15 درصد کاهش داشته با این حال آموزش و پرورش شهرستان در همه زمینه‌ها خوب عمل کرده است.

کاهش 15 درصد اعتبارات آموزش و پرورش اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، جعفر دهبانی‌بصیر صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد یکی از مشکلات عمده در بخش آموزش و پرورش را مشکلات مالی و اعتباری دانست و اظهار داشت: اعتبارات سال‌های 91 و 92 به میزان 15 درصد نسبت به سال 90 کاهش داشته و این مشکل آموزش و پرورش را نسبت به دیگر ادارات متمایز کرده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان از سال گذشته تاکنون بسیار قوی و مقتدرانه عمل کرده، خاطرنشان کرد: این در حالی است که سرانه دانش‌آموزی نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد کاهش بوده است.

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد بررسی عملکرد یک ماه گذشته مدیران، معلمان و دانش‌آموزان را جزو برنامه‌های خود دانست و گفت: علاوه بر بحث برگزاری نماز جماعت توسط امام جمعه بازدید از مدارس با حضور مسئولان ارشد شهرستان را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه طی مصوبه‌ای فرمانداری، بخشداری، شورای اسلامی شهر موظف به پرداخت 50 درصد از هزینه هوشمندسازی مدارس شدند، تصریح کرد: هوشمندسازی مدارس نیاز به خرید دستگاه کامپیوتر یا لپ‌تاپ و دیتا دارد که بخشداری‌ها و فرمانداری 50 درصد هزینه خرید این وسایل را متقبل شدند.

دهبانی‌بصیر از همایش حجاب و عفاف توسط آموزشگاه خلیج فارس در آبان‌ماه خبر داد و افزود: در این همایش مسابقات نقاشی، عکس و مقاله‌نویسی با موضوع حجاب و عفاف برگزار می‌شود که  دانش‌آموزان می‌توانند تا 5 آبان مقالات خود را به آموزش و پرورش شهرستان تحویل دهند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا بعد از گذشت 30 روز از آغاز سال‌تحصیلی هنوز کتب درسی هنرستان‌ها به دست دانش‌آموزان نرسیده است، گفت: چند دلیل برای نرسیدن کتب درسی وجود دارد که یکی از آن‌ها تغییر کتب است.

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد افزود: یکی دیگر از دلایل دیر رسیدن کتب، به موقع ثبت‌نام نکردن دانش‌آموزان در مدارس است که باید پیگیری شود.

انتهای پیام/89008/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول