اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی مطرح شد

تقدیر دستیار ویژه رئیس جمهور از حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی

دستیار ویژه رئیس جمهور از فعالان حزب اعتدال و توسعه سراسر کشور به ویژه خراسان جنوبی قدردانی کرد و حضور اعتدالیون را به خاطر تحقق اهداف دولت تدبیر و امید بسیار موثر دانست.

تقدیر دستیار ویژه رئیس جمهور از حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی در دیدار رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از رضا شمسائی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان خراسان جنوبی از مردم ولایتمدار، فهیم و دین‌دار استان به خاطر مشارکت بالا در انتخابات و همچنین رای قاطع به رئیس جمهور تشکر کرد.

وی ضمن ابراز علاقه به مردم متدین خراسان جنوبی و لزوم تقویت این استان به عنوان شرقی‌ترین استان مرزی کشور و همچنین لزوم حفظ امنیت و آرامش در شرق کشور به ویژه در این منطقه تاکید کرد.

دستیار ویژه رئیس جمهور و مشاور اقوام و مذاهب رئیس جمهور حضور حزب اعتدال و توسعه را در دولت تدبیر و امید به عنوان فرصتی برای تحقق اهداف دولتی که با محوریت اعتدال گام برمی‌دارد دانست که می‌تواند نقش مهم را در ایفای عدالت اجتماعی و سیاسی و دستیابی به اهداف بزرگ ایفا کند.

مشاور ارشد رئیس جمهور از فعالان ستاد حزب اعتدال و توسعه سراسر کشور به ویژه خراسان جنوبی تشکر و حضور اعتدالیون را به خاطر تحقق اهداف در دولت تدبیر و امید بسیار موثر دانست.

رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی نیز ضمن ارائه گزارشی از روند انتخابات و اقدامات انجام گرفته از سوی حزب اعتدال و توسعه در حمایت از حسن روحانی به بیان فرصت‌ها و تهدیدات استان خراسان جنوبی پرداخت و این استان را مهد علم و ادب  و فرهنگ دانست که وجود مراکز علمی متعدد در این استان به ویژه شهرستان بیرجند آن را به قطب علمی شرق کشور مبدل ساخته است.

رضا شمسائی بیرجند را به نوعی اکسفورد ایران خواند که در آن نسبت جمعیت دانشجو به جمعیت کل رقم بسیار بالایی است.

وی از وجود مرز مشترک به طول 361 کیلومتر با کشور افغانستان و وجود معادن متعدد و محصولات خاص کشاورزی به ویژه زعفران، زرشک و عناب به عنوان فرصت‌ها و پتانسیل‌های بی‌نظیر این استان یاد کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در خراسان جنوبی همچنین وجود کویر را یک نعمت الهی دانست که نه تنها انرژی‌های متعدد خدادادی در آن به وفور یافت می‌شود بلکه یک پتانسیل ویژه به خاطر رونق گردشگری منطقه است.

این فعال سیاسی خشکسالی‌های پی در پی 13 ساله، عدم وجود مرکز اشتغالزایی و عدم صنعت مناسب و فعال در استان را از مشکلات مهم اقتصادی این استان  دانست.

شمسائی با تاکید ویژه به بحران آب در خراسان جنوبی از این معضل به عنوان تهدید بزرگ نام برد و خواستار نگاه ویژه مسئولان کشوری به این بحران شد.

انتهای پیام/69014/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول