اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هئیت جودو حراسان جنوبی خبر داد

کسب 2 مقام قهرمانی جودوکاران خراسان‌جنوبی در مسابقات کشوری

رئیس هئیت جودو خراسان جنوبی از اعزام تیم جودو استان به سی و هشتمین دوره از مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: جودوکاران استان در این مسابقات دو مقام قهرمانی کسب کردند.

کسب 2 مقام قهرمانی جودوکاران خراسان‌جنوبی در مسابقات کشوری

علی تهوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم جودو خراسان جنوبی با هفت ورزشکار و یک داور به سرپرستی میثم شفاعتی‌مقدم به سی‌و هشتمین دوره از رقابت‌های جودو قهرمانی کشور اعزام شد.

وی افزود: رضا قاسمی به عنوان داور، جلال رسولی‌پور مربی و علی تهوری رئیس هیئت جودوی استان در این رقابت‌ها نیز حضور داشتند.

رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی ادامه داد: تیم استان با کسب یک مدال نقره توسط قاسم احدی و یک مقام چهارمی امروز با دست پر به بیرجند برگشت و مورد تشویق ورزشکاران قرار گرفت.

تهوری گفت: همه مدعیان کشوری در سی و هشتمین دوره از مسابقات جودو قهرمانی کشور شرکت کرده بودند که این موضوع نشان‌دهنده سطح بالای مسابقات است.

این مقام مسئول با بیان این‌که از عملکرد تیم جودوی استان به مسابقات جودو قهرمانی کشور راضی است، خاطر نشان کرد: شکست قاسمی‌نژاد جودوکار  81 کیلو گرم تیم ملی که به تازگی به کسب مقام نقره مسابقات بین‌المللی ازبکستان دست یافته بود از نکات قابل توجه این دوره از رقابت‌ها بود.

وی ادامه داد: مسابقات جودو قهرمانی کشور با حضور 204 جودوکار در غالب 33 تیم از 32 استان در تالار شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار شد که در نهایت تیم پاک خزر خراسان رضوی با کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی تصریح کرد: تیم جودو تهران با کسب دو مدال طلا و یک نقره نایب قهرمان، قزوین با کسب یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز سوم، خوزستان با یک طلا و یک نقره چهارم و خراسان شمالی با یک طلا پنجم شدند.

تهوری یادآور شد: مراسم اختتامیه توزیع جوایز این دوره از مسابقات با حضور دکتر محمد‌علی رستگار رئیس فدراسیون جودو، هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و جمع کثیری از علاقمندان به جودو که در سالن حضور داشتند برگزار شد.

وی نتایج انفرادی مسابقات جودو قهرمانی کشور را در اوزان مختلف به شرح ذیل  اعلام کرد:

 در وزن منفی60 کیلوگرم: بهزاد وحدانی از خراسان شمالی قهرمان و ناصر ناصری‌پور از خوزستان نائب قهرمان شدند و آرش قربانی از قزوین و محمد پهلوانلو از خراسان رضوی به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن منفی 66 کیلوگرم: مختار خورنگ از خوزستان بر سکوی قهرمانی ایستاد، وحید حسن‌زاده از تهران رتبه دوم را کسب کرد و خشایار زارع از هرمزگان و بهادر محرمی از قزوین به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن منفی 73 کیلوگرم: سعید ملایی از تهران مقام نخست را کسب کرد،  مجید تاجری باجلان از البرز نایب قهرمان شد و مهدی خان‌احمدلو از زنجان و مهدی فیضی از خراسان رضوی به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

در وزن منفی 81 کیلوگرم: سعید مرادی از قزوین قهرمان شد، علیرضا شیری از قزوین به نایب قهرمانی رسید و محمدرضا خطیبی از گیلان و فیروز اسدی از البرز به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در وزن منفی 90 کیلوگرم: محمد جمالی از تهران به مقام قهرمانی رسید، مصطفی نیمروزی از خراسان رضوی نایب قهرمان شد و وحید نوری از توابع تهران رتبه سوم  و اسدالله خلیلی از خراسان جنوبی رتبه چهارم را کسب کردند.

در وزن منفی 100 کیلوگرم: مجتبی نیک‌بین از خراسان رضوی بر سکوی قهرمانی قرار گرفت،  قاسم احدی از خراسان جنوبی در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد و مسعود خرابات از توابع تهران و مهرداد صیدی از کرمانشاه به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در وزن مثبت 100 کیلوگرم: جواد محجوب از خراسان رضوی قهرمان، مصطفی آهن‌فروش از اصفهان در جایگاه دوم ایستاد و  محمد صدیق از مرکزی و سجاد خسروی‌نژاد از ایلام نیز به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/69014/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول