اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان مطرح کرد

تخصیص 13 درصدی اعتبارات به استان کردستان

استاندار کردستان با ابراز نگرانی از وضعیت تخصیص‌ اعتبارات به استان گفت: تا یک ماه پیش حدود سه درصد از اعتبارات استان تخصیص یافته بود که هم‌اکنون با پیگیری‌های چند هفته اخیر این امر به 13 درصد رسیده است.

تخصیص 13 درصدی اعتبارات به استان کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ظهر امروز و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان ششمین جلسه شورای اداری استان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان در سنندج برگزار شد.

در این جلسه علیرضا شهبازی استاندار کردستان به ضرورت توجه مدیران برای خدمت به مردم کردستان اشاره کرد و افزود: ما نمی‌خواستیم به کردستان بیاییم و هم‌اکنون نیز که به کردستان آمده‌ایم فقط برای گردآوری ره‌توشه‌ای برای آخرتمان است.

استاندار کردستان در سخنان خود ادعا کرد که استان کردستان یکی از استان‌های نمونه کشور بوده و در سایه تعامل و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی استان شاهد توسعه و تعالی روزافزون بخش‌های مختلف در استان هستیم.

وی از پاسخگویی خود به تلفن‌های اهالی روستاهای دورافتاده استان در ساعات پایانی شب به عنوان یکی از مهم‌ترین معیارهای پاسخگویی مدیران استان نام برد.

شهبازی به حاشیه‌سازی‌های برخی مدیران اجرایی تحت امر خویش در استان اشاراتی جزئی کرد و این بار از کارکنان ادارات خواست که وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند.

این مسئول بیان داشت: برخی نمایندگان مجلس ادعا کرده‌اند که مدیران غیربومی زیادی در استان داریم اما باید بدانند که اکثر مدیران استان بومی هستند.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود وارد عرصه فعالیت شوراهای اسلامی در شهرهای مختلف استان شد و از آنان خواست که هرچه سریع‌تر شهرداران را معرفی کنند و به آنان رأی اعتماد دهند.

شهبازی بیان داشت: باید هموار اخلاق را رعایت کنیم و اگر افرادی نیز از حریم‌های اخلاقی خارج می‌شوند به آنان تذکر دهیم.

وی در ادامه سخنان خود با ابراز نگرانی از وضعیت تخصیص‌ اعتبارات به استان اضافه کرد: متأسفانه تا یک ماه پیش حدود سه درصد از اعتبارات استان تخصیص یافته بود که هم‌اکنون با پیگیری‌های چند هفته اخیر این امر به 13 درصد رسیده است.

این مسئول متذکر شد: امید است مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با اولویت قرار دادن طرح‌های نیمه‌تمام در استان از اعتبارات محدود بیشترین استفاده را کنند.

شهبازی در پایان اذعان داشت: مدیران باید همه وجودشان را برای خدمت به مردم کردستان به کار ببرند و من هم در این 41 ماه مدیریت خود حتی یک روز هم به مرخصی نرفته‌ام و در آینده نیز می‌خواهم کتاب خاطرات خویش در استان کردستان را به رشته تحریر درآورم.

انتهای پیام/79006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول