اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیجار تأکید کرد

جذب اعتبارات برای ایجاد اشتغال پایدار در بیجار

معاون فرماندار بیجار بر جذب منابع و اعتبارات در راستای ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان تأکید کرد.

جذب اعتبارات برای ایجاد اشتغال پایدار در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقر جدی امین‌پور شامگاه سه‌شنبه در جلسه کمیته هماهنگی ساماندهی سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری، خواستار جذب اعتبارات و استفاده از منابع در زمینه ایجاد شغل‌های پایدار شد.

وی بر نظارت پس از پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال تأکید کرد و گفت: متأسفانه عدم نظارت بر تسهیلات پرداختی موجب شده است که مشکلات عدیده ای به وجود آید.

امین‌پور به بحث انحراف از موضوع اشتغالزایی که در مباحث اعطای تسهیلات و ایجاد مشاغل خرد در روستاها صورت می‌گیرد، اشاره کرد و عدم نظارت کافی را موجب این عامل دانست.

وی بر رسیدگی به مشکلات زیرساخت روستاها و مشکلات آنها  تأکید کرد و گفت: با رفع مشکلات زیرساخت‌ها در زمینه ایجاد اشتغال در روستاهای محروم، انگیزه روستاییان برای ماندن در دیار خود افزایش یافته و از مهاجرت به شهرها جلوگیری خواهد شد.

معاون فرماندار بیجار با اشاره به افزایش مشاغل خانگی در روستاها گفت: ایجاد مشاغل خانگی در روستاها از فعالیت‌های دولت در راستای محرومیت‌زدایی از چهره روستاها است.

این مسئول بیان کرد: اکنون مشاغل خانگی جای خود را در روستاها باز کرده و اجرای این طرح به ارتقای سطح خانواده‌های روستایی کمک شایانی می‌کند.

معاون فرماندار بیجار در پایان تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای بومی و مشاغل خانگی گامی مهم و ارزشمند در راستای ایجاد اشتغال در روستاها و شهرها است باید آن را استمرار دهیم.

انتهای پیام/79015/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول