اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

لرستان در اعتبارات 92 جایگاه خوبی ندارد

استاندار لرستان گفت: استان لرستان در بودجه 92 جایگاه خوبی ندارد.

لرستان در اعتبارات 92 جایگاه خوبی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، هوشنگ بازوند صبح امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه‎ریزی لرستان گفت: وضعیت لرستان از نظر جذب اعتبارات ملی در سال 92 مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه باید مدیران تلاش جدی برای جذب بودجه بیشتری از این اعتبارات داشته باشند، افزود: باید همه مدیران تا فرصت دارند، در خصوص بودجه سال 93 برنامه ریزی کنند و نقاط ضعف بودجه سال 92 را بررسی و در بودجه 93 آن ضعف‎ها را برطرف کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه از آنجا که لایحه بودجه سال 93 نیز ابلاغ شده است، باید از فرصت اعلام شده تا پایان آذر سال جاری به خوبی استفاده شود، گفت: در حال حاضر هیچ کاری مهمتر از تنظیم لایحه بودجه و وضعیت استان لرستان نیست، به همین منظور باید مدیران دستگاه‎های اجرایی با رایزنی بیشتر نسبت به جذب اعتبارات بیشتر اقدام کنند.

بازوند خاطرنشان کرد: در این جلسه تصویری از بودجه سال 92 لرستان به مدیران نشان داده شد و نقاط ضعف نیز بررسی شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه در این راستا ستاد پیگیری اعتبارات ملی در این استان تشکیل می‎شود، تا از این طریق وضعیت اعتبارات ملی لرستان به صورت وی‍ژه پیگیری شود، گفت: پروژه‎های عمرانی و زیرساختی لرستان که دارای ردیف ملی هستند، در سال گذشته از اعتبارات کمی برخوردار شدند.

وی افزود: استان لرستان از نظر بودجه سال 92 جایگاه خوبی ندارد، در این راستا با تشکیل کمیته پیگیری اعتبارات ملی، نقاط ضعف اعتبارات سال گذشته نیز بررسی می‎شود.

بازوند یکی از شاخص‎های مدیر برتر را جذب اعتبارات عنوان کرد و گفت: همه مدیران باید تلاش‎ کنند، تا جایگاه لرستان از نظر جذب اعتبارات به حد مطلوب و واقعی خودش برسد.

استاندار لرستان گفت: اکنون بالاترین نرخ بیکاری کشور مربوط به استان لرستان است که این نرخ بین 15 تا 24 درصد بسیار نگران کننده و وحشتناک است.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول