اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی گچساران:

کتابخانه‌های گچساران 3 هزار عضو دارد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در حدود 3 هزار نفر است.

کتابخانه‌های گچساران 3 هزار عضو دارد

سید فاضل شکرالله‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 10 باب کتابخانه در نقاط مختلف این شهرستان وجود دارد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران ادامه داد: از این تعداد کتابخانه، هشت باب آن نهادی و دو باب آن نیز مشارکتی است.

شکرالله‌زاده بیان کرد: تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی گچساران 2 هزار و 923 نفر بوده که از این تعداد یک‌هزار و 353 نفر زن و یک‌هزار و 570 نفر مرد است.

وی یادآور شد: در حال حاضر افزون بر 76 هزار و 390 نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی گچساران وجود دارد که این کتاب‌ها دارای عناوین خوبی برای استفاده کتاب‌خوان‌ها است.

شکرالله‌زاده با اشاره به اجرای طرح نهضت مطالعه مفید ابراز داشت: سند نهضت مطالعه مفید، در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و فرصت و اقدامی جدی برای تحقق اهداف چشم‌‏انداز افق 1404 است. 

وی با اشاره به این‌که 57 هزار و 522 عنوان کتاب در کتابخانه‌های گچساران وجود دارد، این میزان عنوان کتاب را فرصت مناسبی برای بهره‌گیری مردم از این کتاب‌ها عنوان کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران با اشاره به کم بودن تعداد اعضای کتابخانه‌های این شهرستان بر ضرورت تلاش در راستای ترویج کتاب و کتاب‏خوانی با استفاده از ابزارهای جدید و ایده‏‌های نو تأکید کرد و همکاری همه نهادهای فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه را خواستار شد.

شکرالله‌زاده بیان کرد: کتابخانه‌های این شهرستان مکانی آرام برای مطالعه و دسترسی همه جانبه به جدیدترین کتب علمی و مقالات بوده که لازم است در این زمینه فرهنگسازی بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در خانواده به وسیله والدین، آغاز راه تعالی و پیشرفت جوانان است.

انتهای پیام/82014/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول