اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

شفا‌ف‌سازی در تولید و صادرات مشکل‌گشا است

استاندار اردبیل گفت: یکی از مشکلات پیش‌روی تولید و صادرات پیچیده کردن امور است که شفاف‌سازی امور مربوط به تولید و صادرات می‌تواند مشکل‌گشا باشد.

شفا‌ف‌سازی در تولید و صادرات مشکل‌گشا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت روز ملی صادرات در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مقتدر و توانمند، مدیریت و برنامه‌ریزی خود را با کشورهای دیگر بر اساس تعالیم اسلامی که دوستی با همه ملت‌هاست تدوین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر کشوری ارتباط کم با ایران دارد برگرفته از سیاست کشور مقابل است که متناقص با ارزش‌ها و سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار اردبیل یادآور شد: امروز هم سیاست جمهوری اسلامی ایران بر اساس همین چارچوب تدوین شده و پیش می‌رود که در راس همه موضع‌گیری‌ها فرمایشات مقام معظم رهبری است.

نیکزاد گفت: روحانی به عنوان خدمتگزار مردم جمهوری اسلامی ایران بر اساس همین سیاست حرکت می‌کند و دشمنان در مقابل سیاست‌های این مرز و بوم دچار انفعال می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: موفقیت روحانی در صحنه‌ها و روابط بین‌المللی یعنی موفقیت همه ملت ایران که این موفقیت‌ها به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست بلکه موفقیت ایران تلقی می‌شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل بیان داشت: یکی از مشکلاتی که پیش‌روی صادر‌کنندگان است روند پیچیده کردن تولید و صادرات است که باید این روند‌ها را ساده و شفاف کنیم که موفقیت اقتصادی و پیشرفت تولید و موفقیت تولید‌کنندگان در گروه انجام این کار است.

نیکزاد افزود: در بحث برنامه‌ریزی برای تولید و صادرات همه خود را صاحب نظر می‌دانند که این یک مشکل اساسی است و مدیری توانمند است که بتواند از نظرات متخصصان خود استفاده کند و مشورت را در راس امور و فعالیت‌های خود قرار دهد.

این مسئول تصریح کرد: ما در بحث تولید و صادرات نیاز به آرامش و برنامه‌ریزی داریم که این برنامه‌ریزی باید با نظر متخصصان امر صورت گیرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: در بحث مهمی مانند تولید و صادرات زمانی به سر منزل مقصود می‌رسیم که کار را به دست کاردان بسپاریم و در اطلاع‌رسانی و ارائه گزارش‌ها عجله نکنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در پایان سخنان خود ابراز داشت: اعتقاد من این است که پتانسیل ما در بحث تولید و صادرات و اقتصاد بسیار بالاست و اگر بتوانیم درست برنامه‌ریزی کنیم می‌توانیم روز به روز پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کنیم.

انتهای پیام/62005/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول