اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز پیش‌بینی هواشناسی خوزستان خبر داد

آغاز بارندگی‌های پراکنده از امروز در خوزستان / تمرکز بارش‌ها در شمال استان

مدیر مرکز پیش‌بینی هواشناسی خوزستان از آغاز بارش‌های باران در سراسر خوزستان خبر داد و گفت: بیشتر بارش‌ها در شمال استان متمرکز هستند.

آغاز بارندگی‌های پراکنده از امروز در خوزستان / تمرکز بارش‌ها در شمال استان

بهرام جنتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در شرایط کنونی توده هوایی از مرزهای غربی کشور در حال ورود است که این توده باعث بروز بارش‌های پراکنده در سراسر استان می‌شود.

وی افزود: بارش‌های این توده هوایی از عصر امروز در استان آغاز می‌شود و این بارش‌ها با باد قابل ملاحظه همراه است و به این دلیل در این زمینه هشدار‌های لازم صادر شده است.

وی با اشاره به تمرکز این بارش‌ها در برخی از نواحی استان گفت: بیشتر بارش‌های این سامانه در مناطق شمال و شمالی شرقی استان متمرکز است و بارش‌ها در این مناطق بیشتر از سایر شهرهاست.

مدیر مرکز پیش‌بینی هواشناسی خوزستان با اشاره به شهرهای محل بارش خاطر نشان کرد: در شهرهای ایذه، دهدز، مسجدسلیمان، شوشتر، لالی، اندیکا، دزفول و گتوند بارش‌ها قابل توجه‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به ادامه‌دار بودن این بارش‌ها گفت: این بارش‌های باران از اواخر وقت امروز تا اوایل وقت روز دوشنبه در استان پیش‌بینی شده‌اند.

جنتی تاکید کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هنوز سامانه گردوخاکی در مسیر استان از سوی صحاری عراق و یا عربستان در نقشه‌های تهیه شده دیده نشده است.

وی گفت: به دلیل وزش بادهای قابل ملاحظه احتمال برخاستن گرد و غبار محلی در برخی از مناطق استان نیز وجود دارد که در این باره هشدارهای لازم صادر شده است.

انتهای پیام/72006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول