اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

فراخوان پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس در استان البرز منتشر شد

معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: فراخوان پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس در این استان منتشر شد.

فراخوان پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس در استان البرز منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز، ابراهیم رجوانی افزود: استان البرز در دوران دفاع مقدس با تقدیم شش هزار و 400 شهید از بهترین جوانان خود دین خود را به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا نمود و اینک وظیفه ماست تا آن دوران طلایی را برای نسل‌های آینده ماندگار نماییم.

وی اظهار کرد: استان البرز، امسال نیز با بهره‌گیری از تجارب چهار دوره برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس شاهد برگزاری پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس با نام عطر سنگر خواهد بود.

رجوانی افزود: این جشنواره در آذر ماه سال جاری با موضوعات شعر دفاع مقدس، بهره‌گیری از مضامین و مفاهیم عاشورایی در شعر دفاع مقدس و شعر مقاومت ملل و بیداری اسلامی در بخش‌های آزاد و دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار به صورت فایل word از طریق پست پیشتاز یا پست الکترونیکی تا 15 آبانماه سال جاری است.

رجوانی گفت: هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر در هر موضوع را به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید و شاعر باید ساکن استان البرز باشد.

وی بیان کرد: نشانی پست الکترونیک جشنواره atresangar@gmail.com بوده و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 02634473011 - 02634609594 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/2302/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول