اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای راهبردی تئاتر ساری فعالیت خود را آغاز کرد

دوره جدید فعالیت شورای راهبردی تئاتر مرکز استان پس از صدور احکام رسمی برای اعضا و انتخاب دبیر این شورا آغاز شد.

شورای راهبردی تئاتر ساری فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری، دوره جدید فعالیت شورای راهبردی تئاتر مرکز استان پس از صدور احکام رسمی برای اعضا و انتخاب دبیر این شورا آغاز شد.

پس از معرفی اعضای پیشنهادی شورای راهبردی تئاتر ساری از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و موافقت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در اوایل شهریور سال جاری، جلسه معارفه اعضای جدید این شورا در دفتر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری برگزار شد.

بهزاد شاهنده، سید حسین ساداتی، منیژه معصومی، مصطفی اژدرپور منفرد و مهدی رمضانی به عنوان اعضای جدید شورای راهبردی تئاتر مرکز استان تعیین شده و مصطفی اژدرپور منفرد با رأی اکثریت اعضا دبیری این شورا را برعهده گرفت.

شورای راهبردی تئاتر از سال 1387 با ابتکار و برنامه‌ریزی واحد هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در تمامی شهرستان‌های استان تشکیل شده و در پنج سال گذشته به عنوان مشاور تخصصی و بازوی اجرایی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت می‌پردازد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول