اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هنری وزیر ارشاد:

دوره بعدی جشنواره تئاتر کودک در همدان برگزار می‌شود‌

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همدان به طور قطع در زمینه برگزاری جشنواره تئاتر کودک مجرب شده و ما قبل از ارجاع به سایر شهرها باید این جشنواره را در همدان داشته باشیم.

دوره بعدی جشنواره تئاتر کودک در همدان برگزار می‌شود‌

علی مرادخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه همدان میزبان خوبی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در دوره بیستم بود، افزود: با تجاربی که همدان در برگزاری جشنواره تئاتر کودک پیدا کرده، قطعاً دوره بعد این جشنواره در همدان ‌برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال شاهد برگزاری مطلوب این جشنواره در همدان بودیم، تصریح کرد: همدان زادگاه این جشنواره است و به خوبی می‌تواند میزبان دوره‌های بعدی این جشنواره در همدان باشد.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: همدان به طور قطع در زمینه برگزاری جشنواره تئاتر کودک مجرب شده و ما قبل از ارجاع به سایر شهرها باید این جشنواره را در همدان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک یک ظرفیت بزرگ برای اهالی تئاتر و هنرمندان است، افزود: باید بتوانیم از این امکان در راستای توسعه تئاتر استفاده کنیم.

مرادخانی با بیان اینکه در ابعاد و جایگاه هنری ایران بیشتر از اینها نیازمند توسعه در زمینه تئاتر هستیم، خاطرنشان کرد: توسعه دارای بخش‌های مختلفی چون بخش نیروی انسانی و بخش امکانات و سخت‌افزار است که باید با امکانات جدیدتری به این سمت حرکت کنیم.

وی یادآور شد: در راستای توسعه بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر کودک نیز، می‌توان با ایجاد ارتباطاتی که در حوزه فعالیت‌ها نیاز داریم، در حوزه بین‌الملل نیز توسعه را شاهد بود.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اینکه آیا برای توسعه سالن‌های تئاتر همدان نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده است، افزود: امروز یک پلاتو افتتاح شد و کارهای مختلفی را در این زمینه خواهیم داشت و فعالیت‌ها را در این زمینه گسترده‌تر خواهیم کرد.

وی در پایان اضافه کرد: هر چقدر این امکانات افزایش یابد منجر به ارتقای کمی و کیفی تئاتر در استان می‌شود و در این راستا حمایت‌هایی که می‌تواند به این توسعه کمک کند را در برنامه قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/89003/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول