اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام تسلیت فرمانده سپاه به مناسبت رحلت پدر شهیدان نژادفلاح

پدر شهیدان نژادفلاح عاشق اهل بیت (ع) بود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی درگذشت پدر شهیدان نژاد‌فلاح، پیام تسلیتی صادر کرد.

پدر شهیدان نژادفلاح عاشق اهل بیت (ع) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، سردار محمد علی جعفری در بخشی از پیام خود نوشته است: خبر ارتحال ابوالشهدا مرحوم حاج عباسعلی نژاد فلاح موجب تالم و تاثر خاطر گردید. آن فقید سعید را همان بس که با توشه‌گران پارسایی و عشق به اهل بیت (ع) در ایام متعلق به امیرمؤمنان حضرت علی ابن ابی طالب (ع) با لبیک به ندای «إرجعی إلی ربک»، جهان سفلی را وانهاد و به دیار باقی شتافت و در جوار فرزندان شهیدش سکنی گزید.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: رحمت بی‌انتهای خداوند متعال بر او که هم خود از خیل رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود و هم در بیت ولایتمدار و پرمهر خویش، فرزندانی مومن و سلحشور تربیت نمود و عاشقانه آنان را در صیانت از قرآن و اسلام ناب محمدی (ص) به حضرت حق تقدیم داشت.

در پایان پیام سردار جعفری آمده است: اینجانب رحلت آن مرحوم مغفور را تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای وی علو درجات و بهره‌مندی از غفران واسعه الهی و برای بیت بزرگوار و بازماندگان سوگوارش اجر جزیل، توام با عزت و سعادت مسئلت دارم.

انتهای پیام/2302/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول