اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت درگذشت همسر آیت‌الله حائری شیرازی صورت گرفت

پیام تسلیت سپاه فجر فارس به آیت‌الله حائری شیرازی

به دنبال درگذشت همسر آیت‌ا‌لله محی‌الدین حائری شیرازی، سپاه فجر استان فارس خطاب به ایشان پیام تسلیتی را صادر کرد.

پیام تسلیت سپاه فجر فارس به آیت‌الله حائری شیرازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پیام تسلیت سپاه فجر استان فارس خطاب به آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی آمده است: با نهایت تأسف و تألم، در گذشت همسر گرامیتان حاجیه خانم حسینی‌الهاشمی را تسلیت می‌گوییم.

در این پیام تصریح شده است: مصیبت‌ها به تصریح قرآن کریم وسیله آزمون الهی‌اند و تنها صابران هستند که در عرصه این آزمایش سخت سربلند بیرون خواهند آمد. 

در ادامه این پیام اضافه شده است: پاداش صابرین در مصیبت را کلام وحی الهی با شیواترین و طمأنینه‌ترین وجهی بشارت می‌دهد که «وبشرالصابرین‌الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا اناللّه و انا الیه راجعون».

در این پیام ابراز شده است: سپاه فجر استان فارس این ضایعه را به بیوت مکرم حسینی‌الهاشمی و حائری شیرازی تسلیت گفته، علو درجات معنوی و رحمت و غفران الهی برای  آن فقیده سعیده و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای بازماندگان شریف از محضر ربوبی «جل و علی» مسئلت داریم.

به گزارش فارس، به دنبال درگذشت این بانوی مومنه، پیام‌های تسلیتی از جانب اشخاص حقیقی و حقوقی، احزاب و تشکل‌ها، از جمله حسین ذوالانوار، جعفر قادری و حسین نجابت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین حزب موتلفه اسلامی استان فارس به دفتر خبرگزاری فارس در این استان ارسال و از عموم مردم ولایت‌مدار برای شرکت در مراسم تشییع و تدفین و یادبود این به حق پیوسته دعوت شده است.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول