اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم ولایی استان البرز

پیکر ابوالشهیدان نژاد فلاح تشییع شد

پیکر پدر 4 شهید سرافراز سپاه اسلام ظهر امروز با حضور گسترده مردم ولایی استان و مسئولان ارشد کشوری و لشکری تشییع شد.

پیکر ابوالشهیدان نژاد فلاح تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مراسم تشییع حاج عباسعلی نژادفلاح ظهر امروز برگزار شد و در نهایت پیکر این پیر غلام اهل بیت (ع) در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز در دل خاک آرام گرفت.

در این مراسم در کنار مردم ولایی استان البرز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس، جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهرهای مختلف استان البرز نیز حضور داشتند.

مراسم تشییع ظهر امروز از مصلای امام خمینی (ره) هشتگرد از توابع شهرستان ساوجبلاغ آغاز و تا میدان شهدا ادامه داشت و در نهایت پیکر مطهر ابوالشهیدان نژاد فلاح در گلزار شهدای این شهرستان آرام گرفت.

مردم ولایی استان البرز در مراسم تشییع حاج عباسعلی نژادفلاح، ضمن قرائت فاتحه برای شادی روح شهدای اسلام و امام شهیدان شعارهایی نیز در حمایت از رهبری معظم انقلاب اسلامی سر دادند و برای سلامتی معظم‌له و تعجیل در فرج منجی عالم بشریت دعا کردند.

پیام فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار محمدعلی جعفری نیز در این مراسم قرائت شد.

ضمن اینکه هم‌رزمان شهیدان نژادفلاح و چهره‌های شاخص سیاسی از جمله سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید نیز در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/2302/ت20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول