اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی عروج ملکوتی پدر شهیدان نژادفلاح

استاندار البرز: پدر شهیدان نژادفلاح در نافله ایثار رو به قبله عاشورا ایستاد

استاندار البرز در پی عروج ملکوتی پدر شهیدان نژادفلاح پیام تسلیتی صادر کرد.

استاندار البرز: پدر شهیدان نژادفلاح در نافله ایثار رو به قبله عاشورا ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، در بخشی از پیام سیدطاهر طاهری آمده است: پیوستن سالک طریق ایمان، ابوالشهدا حاج عباسعلی نژادفلاح به ملکوت اعلی که در صَلای شرف و نافله ایثار، رو به قبله عاشورا ایستاد، دگر باره آیه‌های مجاهدت شهیدان عزیزش، رضا، اسدالله، غیاث‌علی و شعبان‌علی را در دفتر قطور فداکاری آن بزرگمرد عرصه ایمان خواندنی کرده است.

در ادامه پیام استاندار البرز می‌خوانیم: هم او که در فصل امتحان الهی و روزگـاران به خــون نشستن چلچلــه‌ها، به قامـت استقامـت قـد کشیـد و در هجـــر 4 لاله سرخـــش، صحیفه صبــر و صلاح نگاشـــت. به یقین آن سرو سترگ صبر، به مصداق «لن تنالو البر حتی تنفقوا مما تحبون»، مسرور از تحقق وعده الهی «انما یوفی الصابرون اجرهم بغیر حساب»، در تنعم دل‌انگیز «فنعم عقبی الدار»، اینک جاودانگی عمل خویش را به نظاره نشسته است و در خاطره خاکیان، یاد او و یادگارهایش برای همیشه ماندگار و جاودانه خواهد بود.

طاهری تاکید کرد: بی‌شک شرح صبر و شکیبایی در راه خدا که زیبنده سوداگران بازار حقیقت و دلسوختگان کوی معرفت است، در قالب‌های محدود وصف و کلام نخواهد گنجید. اینجانب با دلی پرسوز و چشمی اشکبار، این ضایعه را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده و منسوبین معظم آن مرحوم و مردم مؤمن و قدرشناس استان البرز تسلیت عرض نموده و همنشینی اولیای سفر کرده شهیدان این خانواده ایثارگر و مقاوم را با گل‌های همیشه معطر بوستان شهادت مسئلت می‌نمایم.

رحمت واسعه الهی بر او و انتشار رایحه بهشتی لاله‌هایش، رزق لحظه لحظه‌های اهل دل باد. انشاءالله

انتهای پیام/2302/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول