اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس:

خانواده معظم شهدا هرگز از مسیر ولایت خارج نخواهند شد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند، اما هرگز از مسیر ولایت خارج نخواهند شد.

خانواده معظم شهدا هرگز از مسیر ولایت خارج نخواهند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد که ظهر امروز برای حضور در مراسم تشییع پیکر پدران 4 شهید نژاد فلاح به استان البرز سفر کرده بود، پس از برگزاری مراسم با خانواده شهیدان نژادفلاح دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در بخشی از این دیدار اظهار داشت: انقلاب اسلامی به سادگی در برابر رژیم دست‌نشانده طاغوت پیروز نشد و ما پس از پیروزی انقلاب با سختی‌ها و موانع بسیاری روبه‌رو شدیم.

این نماینده مجلس افزود: اگر توانستیم رژیم سرسپرده طاغوت را سرنگون کرده و بیش از 3 دهه در برابر توطئه‌های شرق و غرب مقاومت کنیم، به خاطر ایثار و فداکاری است که شهدا و خانواده معظم ایثارگران از خود نشان داده‌اند.

ابوترابی‌فرد تاکید کرد: عزت و سربلندی امروز ما مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایثار و فداکاری ملت ایران به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و باید روحیه شهادت‌طلبی را در جامعه حفظ کنیم.

وی افزود:‌ امروز انقلاب اسلامی در سراسر جهان دارای جایگاهی والا است و توسعه و پیشرفت کشور ثمره خون‌های پاکی است که پای نهال انقلاب ریخته شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: باید با قدرت راهی را که در پیش گرفته‌ایم، ادامه دهیم و در این مسیر مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش دوستداران راستین انقلاب به ویژه خانواده معظم شهدا قرار دارد.

ابوترابی تاکید کرد: دشمنان ما تصور می‌کردند که با تحریم‌ها و تهدید به حمله نظامی می‌توانند مردم ما از جمله خانواده شهیدان نژادفلاح را به زانو درآورند، غافل از اینکه اینها عزیزترین فرزندان خود را در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب هدیه داده و تا آخرین نفس راه شهدا را ادامه خواهند داد.

وی بیان داشت: غربی‌ها به ویژه سران کاخ سفید و مزدوران رژیم اشغالگر قدس باید مطمئن باشند که این مردم تا پای جان در راه ولایت ایستادگی کرده و افرادی چون حاج عباسعلی نژادفلاح یک لحظه دست از مسیر انقلاب بر نخواهند داشت.

لازم به توضیح است، در این دیدار اعضای خانواده شهیدان نژادفلاح بار دیگر ایستادگی خود را در مسیر ولایت مورد تاکید قرار داده و برای سلامتی رهبری معظم انقلاب اسلامی دعا کردند.

انتهای پیام/2302/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول