اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارشد عقیدتی وزارت دفاع در اصفهان:

تربت پاک شهیدان تا قیامت زیارتگاه عاشقان است

ارشد عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در منطقه اصفهان گفت: تربت پاک شهیدان اسلام و انقلاب تا قیامت به عنوان زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان بوده و خون شهدا سبب استواری ایران در دنیا شده است.

تربت پاک شهیدان تا قیامت زیارتگاه عاشقان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد زهتاب پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در هواپیما‌‌سازی هسا واقع در شاهین‌شهر با اشاره به ضرورت پاسداشت خون شهدا اظهار کرد: شهدای اسلام و انقلاب با جان‌فشانی‌های خود سبب اقتدار و پیروزی ایران شده‌اند.

وی با بیان اینکه جوانان امروز باید با شناخت ویژگی‌های شهدا و الگو‌برداری از شاخصه‌های شهدا در راستای حفظ کشور در تمام عرصه‌ها و در مقابل دشمنی‌های دشمنان تلاش کنند، اضافه کرد: شهدا باید به ما کمک کنند تا راه را گم نکنیم و در مسیر درست قدم برداریم.

ارشد عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در منطقه اصفهان با بیان اینکه شهدا باید راهنما و هدایت‌گر ما باشند، تصریح کرد: مردم با حرکت در مسیر راه ولایت و شهدا می‌توانند خود را از لغزش‌های احتمالی نجات بدهند و در مسیر درست حرکت کنند.

وی به جایگاه رفیع شهدا اشاره کرد و ادامه داد: : تربت پاک شهیدان اسلام و انقلاب تا قیامت به عنوان زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان بوده و خون شهدا سبب استواری ایران در دنیا شده است.

زهتاب با بیان اینکه بنا به فرموده حضرت علی (ع) خداوند از لغزش‌های شهیدان می گذرد و پاداش بزرگی به آنها می دهد، تاکید کرد: در اسلام شهادت از جایگاه بالایی برخوردار است و جایگاهی با‌تر از شهادت وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه شهادت‌طلبی به عنوان الفبای برجسته نهضت امام حسین (ع) محسوب می‌شود، افزود: مردم و جوانان باید با این الفبا به صورت کامل آشنا شوند.

انتهای پیام/63004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول