اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر اطلاعات در جمع نخبگان لامرد:

باید همگی در راستای منافع ملی حرکت کنیم

وزیر اطلاعات در جمع نخبگان و فرهیختگان لامرد گفت: باید همگی برای ایجاد یک فرهنگ همگرایی در کشور تلاش کنیم.

باید همگی در راستای منافع ملی حرکت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید محمد علوی در جریان سفر خود به زادگاهش شهرستان لامرد بعد از ظهر امروز در جمع نخبگان و فرهیختگان شهرستان‌های لامرد و مهر اظهار داشت: بیشترین مشکلات کشور بر اثر افراطی‌گرایی‌ها بوده و روش اعتدال‌گرایی را قرآن کریم پسندیده است.

وی افزود: فرهنگ ایمانی باعث ایجاد امنیت، رونق و افزایش رشد اقتصادی در یک اجتماع می‌شود اما اگر یک جامعه از ایمان به کفر روی پیدا کند امنیت و رشد اقتصادی در آن جامعه کاهش می‌یابد.

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی با بیان اینکه روزی در کشور عده‌ای با یک گرایش روی کار می‌آمدند و عده‌ای را عوض می‌کردند، گفت: دیگر این روش جواب نمی‌دهد و هیچ توجیهی ندارد عده‌ای را که فرزندان کشورمان هستند به حاشیه بکشانیم.

علوی ادامه داد: زمانی که انتخابات تمام شد نباید کسی رقیب انتخاباتی دیگر خود را خش و خاشاک بپندارد بلکه باید دست مهربانانه به سوی یکدیگر دراز شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همین زمینه خاطرنشان کرد: اگر این‌گونه اختلافات‌ انتخاباتی چه در سطح کشور و چه در منطقه لامرد و مهر نبود و کنار گذاشته می‌شد تا به حال پیشرفت‌های بسیاری صورت گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر نقاط کشور به حق خودشان رسیده‌اند و ارتقا یافته‌اند، بیان داشت: دیگر نباید نسبت به یکدیگر بی‌مهری کنیم.

وزیر اطلاعات دولت یازدهم اضافه کرد: تمام اصلاح‌طلبان و اصولگرایان باید زیر چتر رهبری قرار گیرند و در سازندگی کشور کمک کنند تا هرچه سریع‌تر کشورمان از این وضعیت خارج شود.

علوی تصریح کرد: تمام مناطق کشور باید احساس برادرانه داشته باشند و چه دلیلی دارد مسلمانان یک شهرستان برای مسلمانان شهرستانی دیگر کشور مشکل درست کنند ، باید در چارچوب مهندسی شده راه اسلام حرکت کنیم چراکه دین ما می‌گوید همگی باید با هم متحد باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: گرایش‌های سیاسی در انتخابات بسیار است اما پس از آن باید تمام شود.باید همگی برای ایجاد یک فرهنگ همگرایی در کشور تلاش کنیم چراکه این استان و آن استان ندارد.

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی اضافه کرد: باید توان‌ها را گره بزنیم تا پیشرفت‌ها سریع‌تر صورت گیرد.

انتهای پیام/ 2448/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول