اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

بزرگان لامرد و مهر باید حفظ شوند

استاندار فارس گفت: بزرگان لامرد و مهر مانند درختان تناوری هستند که باید حفظ شوند و اگر نباشند چگونه می‌توانیم آرامش داشته باشیم.

بزرگان لامرد و مهر باید حفظ شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سید محمد احمدی پنج‌شنبه شب در جشن عید بزرگ غدیر خم در مصلی الغدیر مسجد جامع شهر لامرد که با حضور شمار بسیاری از مردم شهرستان‌های لامرد، مهر، گراش و برخی مناطق اهل سنت‌نشین این شهرستان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: لامرد نخستین شهرستانی از فارس است که پس از انتصابم به عنوان استاندار این استان به آن سفر می‌کنم و باید به عنوان میزبان و از سوی مردم فارس در این مراسم که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، شرکت می‌کردم.

وی افزود: وزیر اطلاعات دولت یازدهم فردی مجتهد از خطه‌ای محروم است و خدمات گسترده این خدمتگزار برای مردم این منطقه هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

استاندار فارس با بیان اینکه روحانیون باعظمتی در این منطقه وجود داشته‌اند که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت‌های بزرگی را بر عهده گرفته‌اند، گفت: بزرگان لامرد و مهر مانند درختان تناوری هستند که باید حفظ شوند و اگر نباشند چگونه می‌توانیم آرامش داشته باشیم.

احمدی اضافه کرد: باید افتخار کنیم به خطه‌ای محروم که روزی کسی حاضر نبود برای ماموریت به آن بیاید، امروز شخصیت‌های مهم و بزرگی را در راس کشور دارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه اگر ولایت فقیه نبود نمی‌شد کشتی جمهوری اسلامی را از فتنه‌های داخلی و خارجی عبور داد و ما نیز وضعیت امروز مصر و لیبی را داشتیم، ابراز داشت: ما امروز به عنوان مقتدرترین نظام زیر بار هیچ قدرتی نرفته‌ایم و نخواهیم رفت و در مذاکرات اخیر نیز بر اصول خود همچنان پایدار مانده‌ایم.

وی ادامه داد: مشکلاتی که غربی‌ها ایجاد کرده‌اند ما را خسته نخواهد کرد و از تمام گردنه‌های صعب‌العبوری که ساخته‌اند در زمان دولت تدبیر و دولت عبور خواهیم کرد.

احمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت ایجاد اشتغال و اقتصاد در لامرد و مهر بیان داشت: در این زمینه وضعیت خوبی وجود ندارد و امیدواریم سرمایه‌گذارانی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس سرمایه‌گذاری کرده‌اند در این منطقه فعال شوند.

به گزارش فارس، وزیر کشور پیش از شرکت در این مراسم، با حضور بر تربت پاک شهیدان این دیار با شاخه‌های گل به آنان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/2448/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول