اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لامرد خواستار شد

ایجاد فضاهای بیشتر ورزشی در بوستان‌های لامرد

امام جمعه لامرد خواستار ایجاد و افزایش فضاهای بیشتر ورزشی در بوستاهای شهر لامرد توسط شهرداری و شورای اسلامی این شهر شد.

ایجاد فضاهای بیشتر ورزشی در بوستان‌های لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرا رسیدن عید بزرگ سعید غدیر خم اظهار داشت: هر چیز اهل تشیع به عید غدیر باز می‌گردد و در حال حاضر شیعه دارای قدرتمندترین مذهب است چرا که ولایت علی‌ابن ابی‌طالب (ع) در راس آن قرار دارد.

خطیب جمعه لامرد افزود: در عید غدیر سعید خم برنامه‌های باشکوهی در سطح شهرستان لامرد تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه موضوع تربیت بدنی و ورزش فقط ویژه جوانان نیست گفت: ورزش و تربیت بدنی در سلامت جسم انسان یک اصل مهم است و بدنی که در جوانی ساخته شود تا پیری همراه او خواهد بود.

هاشمی شهیدی خطاب به شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد ادامه داد: باید فضاهای بیشتر ورزشی در بوستان‌های شهر لامرد توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد ایجاد و افزایش یابد و سرگرمی‌های مفید و مناسب انجام شود.

امام جمعه لامرد در ادامه سخنان خود به مذاکرات اخیر تیم مذاکره کننده کشورمان در ژنو اشاره کرد و بیان داشت: قطع رابطه در چند سال اخیر به نفع کشور ما بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ما با یک رقیب بسیار قوی در مذاکرات مواجه هستیم البته تیم ما نیز قوی است اما از سوی دیگر طرف مقابل پیچیدگی و شیطنت بسیار بالایی را دارد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان لامرد ابراز داشت: دولت در مذاکرات آن چیزی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است انجام می‌دهد و امیدواریم به‌زودی دارایی‌هایی که توسط استکبار جهانی بلوکه شده است به‌زودی برگردد و همچنان قهرمانانه به مبارزه خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/2448/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول