اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

حفظ منافع ملی اولویت مذاکرات باشد

‌امام جمعه پلدختر گفت: ‌مسئولان مذاکره‌کننده در ژنو 2 نباید از منافع ملی کوتاه بیایند.

حفظ منافع ملی اولویت مذاکرات باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند در خطبه‌های نماز عید قربان گفت:‌ تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نباید به هیچ عنوان از منافع ملی کوتاه بیاید.

وی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در حال فتح قله‌های پیشرفت علمی است و دستیابی دانشمندان هسته‌ای کشور به فنون هسته‌ای از جمله این پیشرفت‌ها است.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت:‌ در راه دستیابی به فن‌آوری هسته‌ای دانشمندان ما ترور و به شهادت رسیده‌اند و امروز بر مسئولان مذاکره‌کننده واجب است که از خون شهدا دفاع کنند.

وی با هشدار به مسئولان مذاکره‌کننده مبنی بر هر گونه کوتاه آمدن از حقوق هسته‌ای گفت: در صورتی که نتیجه مذاکرات کوتاه آمدن از حق هسته‌ای باشد، مورد پذیرش ملت نیست.

امام جمعه پلدختر در بخش دیگری از سخنانش به مسئله سوریه و به هلاکت رسیدن یکی از سرکرده‌های تروریست‌ها اشاره کرد و گفت:‌ این تروریست که از سوی آمریکا و اسرائیل پشتیبانی می‌شد، از ابتدای جنگ سوریه بیش از 350 نفر را سر بریده بود.

وی با عنوان اینکه خیلی از دشمنان نظام در گذشته و حال به فکر ضربه‌زدن به کشور بودند، تصریح کرد:‌ به برکت خون شهدا، مردانگی، غیرت و از همه مهمتر وجود نعمت‌الهی رهبر فرزانه انقلاب تاکنون دشمنان به هدف خود نرسیده‌اند.

انتهای پیام/85009/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول