اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

نرخ رشد مشکلات بر تلاش‌ها در اصفهان پیشی گرفته است

استاندار اصفهان گفت: در دو دهه گذشته علیرغم کارها و تلاش‌های صورت پذیرفته،‌ در اصفهان نرخ رشد مشکلات و معضلات از تلاش‌ها پیشی گرفته است.

نرخ رشد مشکلات بر تلاش‌ها در اصفهان پیشی گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی استان گفت: یکی از موفق‌ترین نهادهایی که در جهت رفع مشکلات کشور قدم‌های مؤثری برداشته، اتاق بازرگانی است.

استاندار اصفهان افزود: مدیریت استان آمادگی دارد با تعامل، هم افزایی و همفکری با اتاق بازرگانی در جهت رفع مشکلات و معضلات استان گام بردارد.

وی عنوان کرد: در دو دهه گذشته علیرغم کارها و تلاش‌های صورت پذیرفته،‌ در اصفهان  نرخ رشد مشکلات و معضلات از تلاش‌ها پیشی گرفته است. 

زرگرپور ادامه داد: در اصفهان با کوهی از مشکلات روی هم انباشته‌شده مواجه شدم که حداقل چهار یا پنج سال زمان برای حل آن مورد نیاز است.

این مسئول با اشاره به نشست خود با رؤسای بانک‌ها، بر همکاری و تعامل بیشتر اعضای اتاق بازرگانی با مدیران عامل بانک‌ها تأکید کرد.

وی با ابراز تأسف از اینکه بستری بالفعل برای توسعه در استان وجود ندارد، افزود: با ابزار مدیریت صحیح می‌توان مجموعه ظرفیت‌ها و امکانات وسیعی که به صورت بالقوه در استان وجود دارد را به بالفعل تبدیل نمود.

استاندار اصفهان اظهار امیدواری نمود که همکاری و تعامل همه بخش‌ها در کنار سرمایه‌های استان و همراه با هم افزایی و هم‌فکری ابزار قدرتمندی برای حل معضلات باشد.

این مسئول اتاق بازرگانی را به عنوان موفق‌ترین نهادی که جهت رفع مشکلات کشور قدم برداشته است نام برد.

زرگرپور دلیل این مدعا را انجام پژوهش‌ها و فعالیت‌های علمی اتاق دانست و تصریح کرد: باور دارم که اتاق بازرگانی در سطح کشور موفق عمل نموده است.

وی در ادامه یکی از بازوهای مدیریت استان جهت گذار از وضع موجود را اتاق بازرگانی دانست و بیان داشت: از همه پیشنهاد‌ها و نظرات در پیشبرد امور استفاده می‌کنیم.

استاندار اصفهان خواستار فعال نمودن شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولتی شد و اضافه کرد: همه باید در راستای رفع مشکلات کشور فعال باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه از طرح‌های مطالعاتی اتاق بازرگانی استفاده خواهم کرد،خاطرنشان کرد: با همفکری و تعامل،‌دست در دست هم ، بزرگ‌ترین مشکلات را هم در استان حل خواهیم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان نیز جهت همکاری با مدیریت استان به ویژه در قالب شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اعلام آمادگی نمود.

انتهای پیام/2301/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول