اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن سوادکوه خبر داد

سرشماری مسکن در 20 روستای سوادکوه

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: عملیات آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی در 20 روستای این شهرستان‌ در حال انجام است.

سرشماری مسکن در 20 روستای سوادکوه

 غلامرضا فقیهی امروز حاشیه بازدید از طرح آمارگیری ویژگی‌های مسکن روستایی و در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه طرح‌های آماری با هدف جمع‌آوری اطلاعات در کشور انجام می‌شود، بیان داشت: آمار به عنوان محور اصلی برنامه‌ریزی نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه کشور دارد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی با بیان اینکه سومین طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی کشور با فاصله زمانی پنج ساله از طرح قبلی در حال انجام است، افزود: آمارهای دقیق در این طرح سبب می‌شود تا برنامه‌های توسعه مسکن روستایی مطمئن‌تر و با هزینه‌های مناسب اجرایی شود.

وی با بیان اینکه سومین طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی از 20 مهر به مدت یک‌ماه در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی همزمان با سراسر کشور اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح با مراجعه مامور آمارگیر از واحدهای مسکونی دارای سکنه اجرایی می‌شود.

فقیهی به محتوای برخی از سئوالات مامور آمارگیر اشاره کرد و افزود: اطلاعات مربوط به نوع واحد مسکونی، اطلاعات تفضیلی واحد مسکونی و مشخصات مربوط به آبادی در سه فرم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه مامور آمارگیر دارای کارت شناسایی صادر شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دارای جلیقه ویژه بنفش رنگ دارای نشان طرح آمارگیری است، گفت: 20 روستای شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی در سومین طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه یادآوری کرد: شش روستا متعلق به شهرستان سوادکوه شمالی و 14 روستا متعلق به شهرستان سوادکوه در این طرح مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/86015/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول