اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح آمارگیری بنیاد مسکن

اطلاعات یک هزار مسکن روستایی بهشهر و گلوگاه ثبت می‌شود

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شعبه بهشهر و گلوگاه گفت: در طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی، اطلاعات مربوط به حدود یک‌هزار واحد مسکن روستایی در بهشهر و گلوگاه، به ثبت می‌رسد.

اطلاعات یک هزار مسکن روستایی بهشهر و گلوگاه ثبت می‌شود

مهدی عبدی‌کمیشانی ‌امروز در گفت‌و گو با خبرنگار در بهشهر‌ اظهار داشت: طرح آمارگیری از مسکن روستایی هر پنج سال یک‌بار با هدف تجمیع اطلاعات در سطوح مختلف جغرافیایی اجرا می‌شود.

وی افزود: مرحله نخست این طرح، در سال 82 و مرحله دوم در سال 87 با همکاری مرکز آمار ایران انجام شد، همچنین از 20 مهر تا 20 آبان 92 را به مرحله سوم اختصاص دادند.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شعبه بهشهر و گلوگاه، یکی از ماموریت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور را نظارت و کنترل بر ساخت‌و‌ساز‌های مسکن روستایی عنوان و خاطر‌نشان کرد: برای رسیدن به این‌ هدف، داشتن اطلاعات به‌ هنگام و دقیق از وضعیت کمی و کیفی مسکن روستایی، ضروری‌ است.

عبدی‌کمیشانی، تصریح کرد: بر‌اساس این طرح، 11 روستا به تعداد 542 واحد در شهرستان بهشهر و 9 روستا به تعداد 432 واحد مسکونی در شهرستان گلوگاه، جمعاً به تعداد 20 روستا و 974 واحد در شرقی‌ترین روستاهای مازندران، آمارگیری خواهند شد.

وی با درخواست از دهیاران و شوراهای اسلامی برای همکاری با ماموران آمارگیر، گفت: ماموران این طرح؛ دارای کارت شناسایی معتبر، و جلیقه‌ای به رنگ بنفش با آرم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش فارس، در این طرح، مشخصات 10 هزار و 296 واحد مسکونی در 414 روستای مازندران، تا 20 آبان 92، ثبت می‌شود.

انتهای پیام/86001/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول