اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر خبر داد

تخصیص 110 میلیارد ریال نقدینگی به پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر از تخصیص 110 میلیارد ریال نقدینگی به پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه خبر داد.

تخصیص 110 میلیارد ریال نقدینگی به پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، رضا عوض‌پور شامگاه سه‌شنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان عسلویه با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر یک روز تاریخی و مهم در تاریخ اسلام است و بزرگداشت این روز امری بسیار ارزشمند و مهم است.

وی به سفر مقام معظم رهبری به عسلویه در فروردین ماه سال 90 اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این سفر بر لزوم توجه به محیط پیرامونی صنعت نفت تاکید فرمودند و مصوبات بسیار ارزشمندی در این سفر برای عمران و آبادانی شهرستان‌های عسلویه و کنگان به تصویب رسید.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: امروز مردم انتظار دارند که هر چه زودتر از برکات این سفر برخوردار شوند و همه باید دست به دست هم دهیم و به گونه‌ای عمل کنیم که پروژه‌ها زودتر تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

عوض‌پور تصریح کرد: رفع مشکلات اعتباری و تامین نقدینگی پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه از برنامه‌های مسئولان ارشد استان است و استاندار نیز پیگیری بسیار زیادی برای این مهم انجام داده است.

وی اضافه کرد: افزایش سطح کیفی پروژه‌ها و تکمیل به موقع آنها باید در دستور کار باشد و هیچ‌گونه کم‌کاری در این مسیر پذیرفتنی نیست و دستگاه‌های ذیربط باید از تمام توان و ظرفیت خود برای تکمیل به موقع پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری استفاده کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر از تخصیص 110 میلیارد ریال نقدینگی به پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه خبر داد و ابراز داشت: این میزان اعتبار هفته آینده به پروژه‌ها تزریق می‌شود.

عوض‌پور گفت: امیدوار هستیم با تزریق نقدینگی شاهد شتاب بخشیدن به پروژه‌ها و رضایتمندی مردم باشیم.

وی یادآور شد: در مجموع بیش از 300 میلیارد ریال برای پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری اعتبار تخصیص داده‌ایم که گامی مهم در پیشرفت پروژه‌هاست.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر بیان کرد: پروژه‌ها باید بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شوند و کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی را نمی‌پذیریم و بدون تردید هر چه زودتر این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد، حلاوت بیشتری برای مردم دارد.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول