اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه غدیر مازندران خبر داد

برگزاری 8 هزار جشن ولایت در مازندران

رئیس ستاد دهه غدیر مازندران از برگزاری حدود 8 هزار جشن ولایت در دهه غدیر خبر داد و گفت: این مراسم‌ها در حسینیه‌ها، مساجد و امامزاده‌های استان برگزار شد.

برگزاری 8 هزار جشن ولایت در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مراسم‌های دهه غدیر در مازندران با هدف تبیین جایگاه عید غدیر برگزار شد.

حضور جوانان در جشن ولایت علوی مانند سال‌های گذشته مثال‌زدنی بود.

رئیس ستاد دهه غدیر در مازندران امروز در حاشیه برگزاری جشن ولایت در امامزاده عباس(ع) ساری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با اشاره به اینکه ستاد دهه غدیر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به خواسته علما تاسیس شد، گفت: تاکنون برنامه‌های فرهنگی بسیار زیادی در دهه غدیر در استان اجرا شد.

حجت‌الاسلام محمود نظری به برگزاری کنگره غدیر، همایش، اجلاس و هم‌اندیشی دهه غدیر در استان اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر برگزاری این برنامه‌ها از سرعت بالایی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس هم‌اندیشی دهه غدیر در ساری، گفت: این اجلاس به منظور هماهنگی هرچه بیشتر در دهه غدیر با حضور مهمانان خارجی، علما و اندیشمندان برگزار شد.

وی عید غدیر را بسیار با عظمت برشمرد و تصریح کرد: اگر بخواهیم ماه‌‌ها برای این عید برنامه اجرا کنیم باز هم نمی‌توانیم ارزش‌های این روز را به تصویر بکشیم.

رئیس ستاد دهه غدیر در مازندران با تاکید بر اینکه باید در دهه غدیر گام‌های مثبتی برای شناساندن ارزش‌ها و اهداف این روز به جهانیان برداریم، افزود: استان علوی مازندران و شهرستان ولایت‌مدار ساری در اجرای برنامه‌های دهه غدیر پیش‌قدم هستند.

نظری با بیان اینکه ارزش عید غدیر همانند شب قدر است، افزود: دهه غدیر مانند شب قدر و روز عاشورا از استقبال چشمگیر مردم استان بهره‌مند است.

وی با اشاره به اینکه عید غدیر همانند روز عاشورا از ارزش بالایی برخوردار است، خواستار فرهنگ‌سازی عید غدیر همانند روز عاشورا برای زنده‌نگه داشتن این روز بزرگ شد.

نظری از برگزاری حدود 8 هزار جشن ولایت در دهه غدیر در استان خبر داد و افزود: این مراسم‌ها در حسینیه‌ها، مساجد، امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان برگزار شد.

انتهای پیام/86003/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول