اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بافت خبر داد

برگزاری نمایشگاه پوستر ولایت در بافت

رئیس اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی بافت گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته ولایت و عید غدیر خم، نمایشگاه پوستر ولایت با 50 اثر در بافت برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه پوستر ولایت در بافت

علی سیف‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت با اشاره به اهمیت موضوع ولایت در جامعه اظهار داشت: بسط  و گسترش و ترویج برنامه‌های ولایی در سطح جامعه از مهم‌ترین و بهترین برنامه‌های فرهنگی است، بنابراین تلاش در این راستا یکی از وظایف و رسالت‌های حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: با توجه به اهمیت ولایت در ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران باید فرهنگ و ارشاد به این موضوع توجه ویژه داشته باشد، لذا به مناسبت گرامیداشت هفته ولایت و عید غدیر خم، نمایشگاه پوستر ولایت با 50 اثر در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافت در حال برگزاری است.

سیف‌الدینی تصریح کرد: در این ایام  باید عظمت غدیر و جایگاه امامت و ولایت در دین اسلام به صورت ویژه برای نسل‌های جدید بازگویی شود تا بدانند ما از کجا به اینجا رسیده‌ایم و چه راهی را طی کردیم تا به ایران اسلامی رسیده‌ایم.

وی این ایام را فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه و نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: باید جایگاه ولایت مطلقه فقیه در بین اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان تبیین شود.

انتهای پیام/84002/خ20/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول