اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان

تبعیت از ولایت رمز پیروزی حق در برابر باطل است

امام جمعه شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه ما در هر زمان که تابع فرامین رهبری بودیم، موفق و عزتمند بودیم، گفت: تبعیت از ولایت رمز پیروزی حق در برابر باطل است.

تبعیت از ولایت رمز پیروزی حق در برابر باطل است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی عصر امروز در مراسم تجلیل از سادات روستای سادات‌آباد بخش قلقل‌رود این شهرستان با اشاره به اینکه فضیلت عید غدیر نسبت به اعیاد دیگر بسیار زیاد است، اظهار کرد: عید غدیر بزرگ‌ترین عید الهی است که خداوند به خدمت بنده‌اش در این روز  پاداشی دو چندان می‌دهد.

وی افزود: برای خدمت‌گزاری به خلق باید علوی بود، و بسیجی‌وار با تبعیت از ولی امر مسلمین در خط مقدم اسلام و انقلاب جهاد کرد.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: اگر مردم فضیلت غدیر را درک کنند و قدر این روز بزرگ را بدانند هرگز اسیر شیاطین نخواهند شد.

وی با تأکید بر اهتمام وافر به شناخت درست رویداد غدیر خم، گفت: غدیر پیام ولایت است و درک و فهم این مهم جامعه را به مسیر متعالی هدایت می‌کند.

موحدی اضافه کرد: اگر حکومتی زیر سلطه غیر خداوند باشد آن گاه طاغوت بر آن حاکم می‌شود و آن جامعه به ورطه نابودی می‌افتد.

وی در ادامه سخنان خود آل‌سعود را مزدور اسرائیل خواند و تأکید کرد: اگر رأس حکومتی ولایت نباشد، آن حکومت با بی‌لیاقتی تمام سرمایه اسلام را در اختیار دشمن قرار می‌دهد.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه مرکز اسلام امروز در دست مزدوران صهیونیست است، افزود: آل‌سعود اگر آن توان و هزینه‌ای را که برای طاغوتیان صرف می‌کند، برای تبلیغ و شناساندن اسلام هزینه می‌کرد اکنون طاغوتی مانند رژیم غاصب صهیونیسم وجود نداشت.

وی در ادامه با بیان اینکه خداوند به مسلمانی که نسبت به حکومت الهی تعصب داشته باشد عنایت ویژه دارد، یادآور شد: همه باید قدردان ولایت فقیه باشیم زیرا اقتدار ایران اسلامی به خاطر رهبری مدبرانه و با تدبیر رهبر معظم انقلاب است.

موحدی با اشاره به اینکه ما در هر زمان که تابع فرامین رهبری بودیم، کار با موفقیت و عزتمندی تمام به نفع ما به پایان رسید، تصریح کرد: تبعیت از ولایت رمز پیروزی حق در برابر باطل است.

وی افزود: همه ما باید بصیرت و بینش خود را افزایش دهیم تا خدای نکرده از مسیر ولایت دور نشویم.

در پایان از سادات روستای سادات‌آباد بخش قلقل‌رود تویسرکان تجلیل شد.

انتهای پیام/89010/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول