اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فپرماندار شهرستان عسلویه خبر داد

توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان عسلویه

معاون فرماندار شهرستان عسلویه از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان عسلویه خبر داد.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید عبدالحسین رضوی‌زاده صبح امروز در نشست شورای ورزش شهرستان عسلویه اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های ورزشی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

معاون فرماندار شهرستان عسلویه با تبریک هفته ناجا افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنم تجلیل از بزرگ‌مردان جان بر کفی است که کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان، زمینه‌ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

وی در ادامه به اهمیت ورزش و ارتقای سطح ورزش شهرستان عسلویه اشاره و خاطرنشان کرد: روشن بودن بحث ورزش می‌تواند در افزایش جسمی، روحی و روانی یک جامعه موثر و ایفاکننده نقش مهمی باشد که در سطح استان با جدیت در حال پیگیری است و شهرستان عسلویه نباید از این قافله عقب بماند.

این مسئول از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای عسلویه خبر داد و افزود: کارهای بسیار مهمی در سطح شهرستان از نظر زیرساختی انجام شده که اهتمام جدی در افزایش و ارتقای زیرساخت‌ها به ویژه در روستاها می‌تواند پل موفقیت ورزش شهرستان را تشکیل دهد.

رضوی‌زاده بیان کرد: تمام نگرانی‌ها و گلایه‌های موجود در سطح شهرستان آن‌هم در حیطه ورزش باید به تفصیل به آن پرداخته شود که قطعاً در جلسات آتی مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.

رئیس شورای ورزش شهرستان عسلویه با بیان این مطلب که نهادینه کردن ورزش در بین خانواده‌ها از ضروریات است، ابراز داشت: اوقات فراغت در سنین جوانی و نوجوانی به حد مطلوبی باید پر شود تا عامل بازدارنده‌ای در کنترل رفتارهای ناهنجاری‌های جامعه ما شود.

رضوی‌زاده یادآور شد: در این راه تمامی دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت همراه و همگام با سیاست‌های شورای ورزش شهرستان باشد.

وی افزود: آموزش و پرورش، هیئت‌های ورزشی، حوزه علمیه و سایر تشکل‌های مردمی که با جوانان و نوجوانان در ارتباط هستند می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در تحقق اهداف شورای ورزش شهرستان باشد و امیدواریم با حمایت و همکاری سایر نهادها بتوانیم جایگاه ورزش شهرستان عسلویه را به حد مطلوبی در استان و کشور توسعه دهیم.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول