اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار چاه‌مبارک تاکید کرد

ایجاد و تجهیز فضاهای ورزشی در روستاهای دوردست عسلویه

بخشدار چاه‌مبارک بر لزوم ایجاد و تجهیز فضاهای ورزشی در روستاهای دوردست عسلویه تاکید کرد.

ایجاد و تجهیز فضاهای ورزشی در روستاهای دوردست عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اسماعیل جبری صبح امروز در جلسه شورای ورزش شهرستان عسلویه اظهار داشت: در عسلویه با وجود تلاش‌هایی که انجام گرفته فضاهای لازم برای ورزش فراهم نیست.

وی افزود: ایجاد فضاهای ورزشی و تجهیز اماکن ورزشی در روستاها باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا به موفقیت بیشتری در عرصه ورزش برسیم.

بخشدار چاه‌مبارک خاطرنشان کرد: ورزش به لحاظ اهمیت و ضرورت بر کسی پوشیده نیست و زمانی به این مسئله پی می‌بریم که بدانیم ورزش از بدو طفولیت تا زمان پیری همراه ما انسان‌ها است و بدون تردید گسترش ورزش نیازمند مشارکت همگانی مسئولین و افراد جامعه است.

جبری یادآور شد: ورزش یک امر همگانی است که باید همه از کوچک و بزرگ، پیر و جوان، مرد و زن در آن نقش و مشارکت جدی داشته باشند و همانطور که به اهمیت ورزش پرداخته می‌شود باید فضاهای ورزشی نیز گسترش یابد.

وی ابراز داشت: دورترین نقطه شهرستان نیز نباید از کوچکترین امکانات رفاهی و ورزشی محروم باشد چرا که همه روستاها در سطح ورزش شهرستان سهم بسزایی دارند و امیدواریم شاهد روزی باشیم که در سطح شهرستان همه روستاها از حداقل امکانات ورزشی برخوردار باشند.

جبری تاکید کرد: ایجاد و تجهیز فضاهای ورزشی در روستاهای دوردست عسلویه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا جوانان به سمت تفریحات ناسالم کشیده نشوند.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول