اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر:

طرح‌های مصوب سفری رهبری به کنگان و عسلویه امسال تکمیل می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: 170 طرح مصوب سفر مقام معظم رهبری به کنگان و عسلویه امسال تکمیل می‌شود.

طرح‌های مصوب سفری رهبری به کنگان و عسلویه امسال تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی امشب در نشست بررسی طرح‌های عمرانی سفر مقام معظم رهبری به عسلویه، اظهار داشت: در اجرای این طرح‌ها که در راستای رفع محرومیت از شهرها و روستاهای شهرستان‌های کنگان و عسلویه است باید در اجرای آن تسریع شود.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها فصل دیگری در عمران و آبادی شهرستانهای یاد شده است، ادامه داد: اجرای برخی طرح‌ها با کندی روبرو است که باید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نسبت به پرداخت اعتبارات با توجه به تعدیل‌‌های سال‌جاری اقدام کند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه در سفر مقام معظم رهبری به عسلویه و کنگان 170 طرح مصوب شد، تصریح کرد: روند پرداخت اعتبارت باید کوتاهتر شود چراکه افزایش زمان پرداخت اعتبارات ضمن اینکه موجب کندی اجرای طرح می‌شود باعث افزایش هزینه‌ها خواهد شد.

مدیر طرح‌های مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس نیز با اشاره به خدمات و فعالیت‌های سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت در منطقه، عنوان کرد: با توجه به تأکید وزیر نفت در اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه، این سازمان در راستای عمل به تعهدات گام‌های بلندی برداشته است و تاکنون با توجه به روند پیشرفت پروژه‌ها، اعتبارهای لازم تأمین شده است.

محی‌الدین جعفری ادامه داد: از میزان 245 میلیارد ریال تعهدات وزارت نفت در اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه تاکنون بیش از 145 میلیارد ریال به این پروژه‌ها تزریق شده است که این اعتبارات با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه ها در حال افزایش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 70 میلیارد ریال به طرح‌های سفر پرداخت شد، از پرداخت 30 میلیارد ریال در نیمه اول امسال برای اجرای طرح‌های مصوب سفر خبر داد و متذکر شد: این سازمان آمادگی دارد نسبت به اعلام صورت وضعیت بیش از این رقم پرداخت کند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول