اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اویس ملاح:

اصلاح قوانین توسط فیلا موجب ارتقای سطح فنی کشتی شد

سرمربی تیم کشتی بزرگسالان گلستان و کشتی‌گیر نام آشنای ایران گفت: اصلاح قوانین توسط فیلا موجب ارتقای سطح فنی کشتی شده است.

اصلاح قوانین توسط فیلا موجب ارتقای سطح فنی کشتی شد

اویس ملاح عصر امروز در حاشیه مسابقات جام بین‌المللی شهید شیرودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن اظهار داشت: امسال سطح کیفی برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام بین‌المللی شهید شیرودی بسیار خوب است و هر دوره نسبت به قبل بهتر شده است.

وی لزوم پشتیبانی و حمایت همه جانبه از برگزاری این جام و جام‌های نظیر آن را موجب اعتلای کشتی کشور به ویژه شهرستان‌ها ارزیابی کرد و افزود: باید همگی تلاش کنیم این جام نیز در تقویم فیلا گنجانده شود.

ملاح تجدید نظر در قوانین کشتی و تغییر قوانین آن توسط فیلا را بسیار مثبت ارزیابی کرد و تاکید داشت: پس از این تحولات در قوانین از مسابقات جهانی اخیر تاکنون در تمامی میدان‌ها شاهد آن بودیم کشتی‌گیرانی که با اتکا به فنون مبارزه می‌کنند پیروز میدان هستند.

قهرمان سال‌ها‌ی نه چندان دور میادین جهانی و بین‌المللی ایران در ادامه گفت: تیم گلستان در این رقابت‌ها با ترکیب جوان‌تری حضور یافته است و تاکنون نیز نتایج خوبی کسب کرده‌ایم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در کورس قهرمانی با مازندران پیروز میدان باشیم و حضور دو کشتی‌گیر گلستانی در جمع چهار نفر برتر دو وزن 66 و 84 کیلوگرم در روز نخست این رقابت‌ها بیانگر این ادعا است.

انتهای‌پیام/86020/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول