اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمد احمدزاده:

برای تغییر در کادر فنی دست مدیر باشگاه را باز می‌گذارم

سرمربی تیم گهر دورود گفت: در کسب نتایج تیم گهر خودم را مقصر می‌دانم، پس برای تغییرات دست مدیریت باشگاه را باز می‌گذارم.

برای تغییر در کادر فنی دست مدیر باشگاه را باز می‌گذارم

 محمد احمدزاده امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دورود در خصوص بازی روز گذشته تیم گهر مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: تیم ما در نیمه اول بازی خوبی انجام نداد و نتوانستیم خودمان را در زمین پیدا کنیم و فوتبال درستی را انجام بدهیم، هرچند که قبل از دریافت گل ما یک موقعیت بسیار خوب داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم و در برگشت همان توپ وارد دروازه ما شد و روند بازی کاملا تغییر یافت و اینگونه نیمه اول را به آسانی از دست دادیم.

سرمربی تیم گهر دورود ادامه داد: نیمه دوم تیم ما سراپا حمله شد و موقعیت های زیادی نیز داشتیم و بازیکنان تلاش بسیاری کردند، همچنین تماشاگران که خیلی برای تشویق و حمایت تیم خود مایه گذاشتند و با اینکه تیمشان عقب بود و خوب بازی نمی‌کرد، جانانه تیم خود را تشویق می‌کردند که از این نظر به حق در ایران نمونه هستند.

وی افزود: متأسفانه باز هم سه امتیاز خانگی را از دست دادیم، امتیازاتی که مسلما در ادامه کار مشکلات بزرگی را برای ما ایجاد می‌کند، به هر حال قبل از اینکه از زحمات بازیکنانم تشکر کنم، از تماشاچیانی که آمدند واقعا تشویق کردند، تشکر می‌کنم و از آنجا که هیچ وقت تیم‌شان را تنها نمی‌گذارند، باید از آنها قدردانی کرد.

احمدزاده متذکر شد: با نتایجی که کسب کرده‌ایم، ادامه کار برای من سخت‌تر می‌شود و باید با آقای حیدرپور جلسه‌ای برگزار کنیم که با وجود همه کمی و کاستی‌هایی که از سوی بهره‌بردار داشتیم که همه آنها رسانه‌ای شد، مدیریت باشگاه باید برای حل مشکلات فنی تیمش فکری کند، من اعتقاد دارم که شاید این تیم نیاز داشته باشد، مربی‌اش تغییر کند، شاید این شوک کمکی باشد، تا تیم نتایج بهتری کسب کند.

وی اضافه کرد: شاید آمدن من به لیگ با توجه به بی‌تجربگی من در لیگ یک نتیجه‌اش از این بهتر نباشد، شاید این یکی از علت‌های عدم نتیجه‌گیری مناسب این باشد که من تجربه لیگ یک ندارم و طبیعتا باید خودم را مقصر بدانم، نه کمبودها و مشکلات را هرچند که خیلی این نداری‌ها سخت بوده، همه این مسائل بوده اما من فکر می‌کنم، من هم مشکلاتی داشته‌ام.

سرمربی تیم گهر دورود در پاسخ به این سئوال که احمدزاده نشان داده که هرکجا از نظر نتیجه‌گیری به مشکلی بر می‌خورد با یک تغییر و شوک تاکتیکی به دنبال رفع آن مشکل است، اظهار داشت: ما تغییراتی داده‌ایم و در جریان بازی مجبور شدیم، دو بار تغییر سیستم بدهیم حتی بازیکنان را زودتر از موعد مقرر تعویض کردیم و در واقع آن چیزی که از دستمان بر می‌آمد سعی کردیم، انجام دهیم، ولی آن چیزی که مشخص است، اصلی‌ترین مشکل بچه‌ها مشکل کمبودها بوده و این مسائل را بهانه نمی‌کنم و می‌گویم که مطمئنا" در هدایت تیم و مسائل فنی یا من قصور کرده‌ام یا کم گذاشته‌ام، یا محیط لیگ یک را نتوانسته‌ام، تشخیص دهم.

احمدزاده با اشاره به مشکلاتی که بهره‌بردار گذشته تیم گهر برای این تیم به وجود آورد، اظهار داشت: آقایان مشخصا کار دلالی کردند، می‌توانم این را به فدراسیون فوتبال اعلام کنم که به طور حتم این کار را می‌کنم، چراکه آقایان از ابتدا به دنبال کار دلالی بودند و برای حرف خودم شواهدی نیز دارم که این کار را کردند و من خودم یکی از افرادی بودم که جلوی این کار آنها ایستادم.

سرمربی تیم گهر دورود گفت: تعدادی بازیکن می‌خواستند وارد تیم کنند، به شکل دلال که من اجازه ورود به زمین را به آنها ندادم و بعدا مشخص شد، این آقایان به شکل بهره‌بردار ولی در اصل همان دلال جلو آمدند، اما به مقاصدشان نرسیدند، هرچند که در طول این چند هفته به تیم آسیب رساندند، ولی در هر صورت آنها رفتند، ولی من باید اینجا پاسخگو باشم.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول