اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

کشاورزی و صنعت مهم‌ترین اولویت‌های چهارمحال و بختیاری است

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزی، صنعت، دامپروری، گاز، پتروشیمی و توریسم مهم‌ترین اولویت‌های این استان هستند و باید به آن‌ها بهای لازم داده شود.

کشاورزی و صنعت مهم‌ترین اولویت‌های چهارمحال و بختیاری است

مجید جلیل در گفت‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در حال حاضر اصلی‎ترین دغدغه نمایندگان و حیاتی‎ترین نیاز استان تعیین استاندار است.

وی افزود: همان‌طور که رئیس جمهور بارها تأکید داشته‎اند، استاندار برجسته‎ترین شخصیت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان است و در واقع چنین استانداری است که توان رفع چالش‎ها را دارد.

جلیل در خطاب به رحمانی فضلی از وزیر کشور درخواست کرد تا جایی که امکان دارد، استانداری بومی برای چهارمحال و بختیاری انتخاب کند.

این مسئول عنوان کرد: یک استاندار بومی، اولویت‎ها، نیازها و آسیب‎های استان را به درستی تشخیص داده و برای رفع چالش‌ها برنامه‌ریزی مناسبی می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اعضای مجمع نمایندگان استان برای رفع چالش‌های استان با یکدیگر هم‌پیمان شده‌اند، با اشاره به ابزارهای نظارتی مجلس شورای اسلامی برای نظارت بر عملکرد مدیران این استان، گفت: نظارت بر عملکرد استاندار، حق نمایندگان است که پس از تعیین استاندار در دستور کار مجمع نمایندگان استان قرار می‌گیرد.

جلیل با اشاره به پروژه‌های نیمه‌کاره استان، تصریح کرد: در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، سدسازی، آب، عمران و حمل و نقل ریلی، جاده‌ای و هوایی پروژه‌های نیمه‌کاره فراوانی در استان داریم که در صورت به بهره‌برداری رسیدن آن‌ها اشتغال در استان رونق می‌گیرد.

وی اذعان داشت: دارا بودن فصل و جاذبه‎های گردشگری در استان ظرفیت بالقوه خوبی را برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم به وجود آورده است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی به اولویت‎های استان اشاره کرد و متذکر شد: اولویت‌های استان کشاورزی، دامپروری، صنعت، نفت، گاز، پتروشیمی و توریسم است که باید به آن‌ها بهای لازم داده شود.

انتهای پیام/68004/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول