اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرامه مطرح کرد

رونق کشاورزی خرامه با احیای تالاب کمجان

فرماندار خرامه گفت: احیای تالاب بین‌المللی کمجان در بخش کربال باعث رونق کشاورزی در شهرستان‌های همجوار این تالاب می‌شود.

رونق کشاورزی خرامه با احیای تالاب کمجان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرامه، داریوش دهقان در جلسه بررسی مشکلات تالاب کمجان اظهار داشت: باید مردم را نسبت به مزایای این تالاب و تاثیرات آن بر روی زندگی و اقتصاد آنها آگاه و سازمان‌های مردم‌نهاد را در حمایت از این تالاب بین‌المللی فعال کرد.

وی گفت: همگی ما باید بکوشیم که از نعمت‌های خدادادی دریاچه بختگان، دریاچه طشک و تالاب کمجان به‌خوبی استفاده و برای نجات آنان برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

فرماندار خرامه افزود: چشم‌انداز زیبا و منحصربه‌فرد این تالاب و دریاچه‌ها می‌تواند مکان بسیار خوبی برای گردشگران علاقه‌مند به این طبیعت دل‌نواز باشد.

دهقان با تشکر از زحمات مردم روستای کمجان گفت: تشکیل سازمان مردم‌نهاد احیاکننده تالاب کمجان توسط اهالی این روستا نقش موثری در حفاظت از محیط زیست این شهرستان دارد. 

فرماندار خرامه اضافه کرد: اهمیت بین‌المللی تالاب کمجان می‎طلبد که مردم و مسئولان برای حفظ و نگهداری از این طبعیت زیبا و سرمایه ملی تلاش کنند.

به گزارش فارس، جلسه بررسی مشکلات و احیاء تالاب بین‌المللی کمجان، دریاچه بختگان و دریاچه طشک با حضور فرماندار خرامه، کرم‌الله رنجبر بخشدار کربال و جمعی از مسئولان و دوستداران طبیعت در فرمانداری خرامه تشکیل شد.

تشکیل کمیته‌های مختلف، فعال کردن سازمان‌های مردم‌نهاد از مصوبات مهم این جلسه بود.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول