اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیّر:

غدیر رمز تداوم خط نبوت است

فرماندار دیّر گفت: غدیر نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت می‌کند و غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت است.

غدیر رمز تداوم خط نبوت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، علی بحرانی صبح امروز به مناسبت جشن غدیر در جمع کارکنان فرمانداری دیّر اظهار داشت: غدیر نه تنها به‌عنوان یک روز تاریخی بلکه به‌عنوان عیدالله اکبر و روز تکمیل رسالت پیامبر (ص) و اکمال نعمت‌های الهی بر مسلمانان است.

فرماندار دیّر گفت: نیاز جهان امروز به ترویج اندیشه و مسلک حضرت امام علی (ع) و فراگیر کردن این اندیشه‌ها و رسیدن به راهکارهایی برگرفته از اندیشه‌های مولای متقیان برای ساختن جهانی آکنده از عدالت و مهرورزی بیش از گذشته احساس می‌شود و باید به‌عنوان یک ضرورت مورد توجه مصلحان جامعه قرار گیرد.

بحرانی افزود: عید سعید غدیر، روزی است که به فرمان خداوند طرح ادامه حکومت الهی به‌ دست امامی عادل چون علی (ع) توسط خاتم‌المرسلین (ص) پی‌ریزی گردید تا امت اسلام در پرتو انوار پرفروغ و درخشان ولایت راه را از بیراهه تمیز داده و در این مسیر با هرگونه استبداد، استثمار و بدعت‌ها مبارزه کنند.

وی اضافه کرد: این عید بزرگ بهانه‌ای است برای تجدید میثاق با ولایت و بر ماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید کرده و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم‌له اعلام داشته و پیمان می‌بندیم که با عزمی راسخ‌تر از پیش در راه تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس گام نهیم.

انتهای پیام/66005/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول